Gå til innhold

hvem er den beste CS spilleren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør dere, hvem er den beste fotballspilleren?

Det er mye å ta i, men man kårer den beste fra år til år, og det er forskjellige hver gang... Fotball er en lagsport akuratt som CS, så selv om person X er best, så er det lagspill som teller.

Du kårer ikke verden beste fortball spiller, det går på posisjonen de spiller i, Verden beste spiss er Thierre Henry.

Men tidenes beste spiller er Pèle. I Cs er det ikke posisjoner.

Så det er ganske stor forskjell!

Lenke til kommentar
Noen som har en link til filmer av de eller, eller noen av de beste? Vi gjerne se hvordan de er

Verdens beste action spiller er Jonathen "Fatal1ty" Welden. Han er konge. :thumbup:

CS-film er jo bare fra de beste fragsa, så der ser man ikke hvem som er best.

Lenke til kommentar

sjølv så har eg alltid vert fan av HeaToN og elemeNt

Fan faktisk :!: :!: :!: Jeg er sykt god i kabal, lyst til å være med i fanklubben min å eller???

 

Rimelig teit å være fan av en som spiller et spill da :nei:

ikke akkurat fan da, men eg lasta ned alle filmane han og såg noen av PCW'ane hans, begge dei to er drit gode

Lenke til kommentar

sjølv så har eg alltid vert fan av HeaToN og elemeNt

Fan faktisk :!: :!: :!: Jeg er sykt god i kabal, lyst til å være med i fanklubben min å eller???

 

Rimelig teit å være fan av en som spiller et spill da :nei:

ikke akkurat fan da, men eg lasta ned alle filmane han og såg noen av PCW'ane hans, begge dei to er drit gode

Gi meg link til filmene da, vil se på de jeg og

Lenke til kommentar

sjølv så har eg alltid vert fan av HeaToN og elemeNt

Fan faktisk :!: :!: :!: Jeg er sykt god i kabal, lyst til å være med i fanklubben min å eller???

 

Rimelig teit å være fan av en som spiller et spill da :nei:

ikke akkurat fan da, men eg lasta ned alle filmane han og såg noen av PCW'ane hans, begge dei to er drit gode

Gi meg link til filmene da, vil se på de jeg og

join catchgamer på www.catchgamer.no

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at SK-Gaming er verdens beste CS-clan... Er det sant?

Men ellers så er Xeqtr og elemeNt favorittene, men jeg så en film fra cpl der NoA spilte mot Eyeballers, kan hende jeg så feil men det så ikke ut som elemeNt spilte så veldig bra :dontgetit: Har ellers ikke sett så mye av hans frags :p

 

EDIT: Skriveleif

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at SK-Gaming er verdens beste CS-clan... Er det sant?

Men ellers så er Xeqtr og elemeNt favorittene, men jeg så en film fra cpl der NoA spilte mot Eyeballers, kan hende jeg så feil men det så ikke ut som elemeNt spilte så veldig bra :dontgetit: Har ellers ikke sett så mye av hans frags :p

 

EDIT: Skriveleif

SK er vel ranket som verdens beste cs-klan.

 

Jeg har aldri hørt at element er verdens beste.

Jeg har hørt at element er flink til å legge tac's osv, og at det som regel er hans rolle i klanene han har spilt. Men hvis vi tenker verdens beste må vi tenke på verdens beste "allrounder". Fordi at vi har jo verdens beste til: Aim, TeamPlay, tac's osv. Sist jeg hørte var det HeatoN som var den beste "allrounderen". Men det begynner å bli en stund siden!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar
når ble sk ranket som verdens beste clan? de er jo total average....

noa er det beste _laget_ i verden :)

verdens beste enkeltspiller (utifra skills, ikke merittliste) kan for alt vi vet være en random som kun mixer med friendsa sine

Vet ikke n¨år de ble det! Men en dag må det ha værtt. Det står jo overalt! Og er NoA best bare fordi at de vant cpl!?

 

Så da kan jeg spørre når ble noa den beste klanen! (Foretrekker å skrive klan på norsk)

Meget mulig at de som vinner cpl er best, men du høres jo ut som en total cs-freak så du har vel rett!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...