AvaloN - TLW Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ganske ofte når jeg logger meg på WoW og er komt innpå serveren så kommer charen fram..men jeg er ikke online. Jeg kan skrive men ingenting kommer fram. Venter 1-2min så detter jeg uttav og så forsvinner internettet fra pcen + den pcen som vi har i stua (felles) Hvorfor skjer dette?? Jeg sku likt å skreve dette på blizzard si sie men finner ingen plass jeg kan logge på :S
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Prøvd å reinnstalere WoW? Vet det tar lang tid, men det kan nok hjelpe.
AvaloN - TLW Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Jeg har formatert pcen 3 ganger og innstalert WoW like mange ganger! Og det er fortsatt problemer! jada..Her er hardware Hovedkort: nVidia nForce 3 NF-8 CPU: Amd Athlon 64 XP 3000+ Skjermkort: ATI RADEON 9800pro 128ram SÅ jeg tror nokk dette er rikelig!
klilleng Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ganske ofte når jeg logger meg på WoW og er komt innpå serveren så kommer charen fram..men jeg er ikke online. Jeg kan skrive men ingenting kommer fram. Venter 1-2min så detter jeg uttav og så forsvinner internettet fra pcen + den pcen som vi har i stua (felles) Hvorfor skjer dette?? Jeg sku likt å skreve dette på blizzard si sie men finner ingen plass jeg kan logge på :S Hvilken internettleverandør osv har du? Dette høres egentlig ikke ut som en feil med WoW..
Dewd Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ganske ofte når jeg logger meg på WoW og er komt innpå serveren så kommer charen fram..men jeg er ikke online. Jeg kan skrive men ingenting kommer fram. Venter 1-2min så detter jeg uttav og så forsvinner internettet fra pcen + den pcen som vi har i stua (felles) Hvorfor skjer dette?? Jeg sku likt å skreve dette på blizzard si sie men finner ingen plass jeg kan logge på :S Bruker du trådløst internett? Det bruker og være ustabilt og kan lett dette ut en gang iblandt, var selv veldig plaget med det før
akarno Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post49920 Tror det er mange som har det problemet, i hvertfall liknende! Jeg og, som du kan se fra svaret til Marzai (meg)
Sigga Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Trådløst internett og WoW funker ikke sammen her ihvertfall. Man blir disconnected etter 5 min.
Icywiz Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har trådløst internett, men har aldri hatt noen problemer med dette
JPNord Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har også spilt mye med trådløst nett, uten noen form for problemer..
HrSteen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Når jeg spiller trådløst på laptopen så blir jeg disconnectet, trådløsnettet ramler ut, dette er en kjent "bug" som skjer på enkelte pc'er. Det er en sammenheng med styrkestyringen til nettverkskortet. Default så stilles styrken på signalene automatisk etter hvor gode forholdene er, hvis man velger manuelt og peiser signalstyrken til max så kan dette ungås.
Kuroneko Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Har vel muligens noe med hvordan nettverket er satt opp å gjøre?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå