Gå til innhold

Tips til mic som fanger opp lyd frå ei lite rom


Anbefalte innlegg

Eg har planar om å spele RPG over nett. Dette sidan eg bur i ein anna by enn dei andre eg har spelt med før. Det eg da treng er ein mic som plukker opp det alle i eit rom seier relativt bra. Det probleme eg ser er ekko av mi eiga stemme sidan alle dei ikkje kan sitja med headset.

 

Det hadde og vore fint om den ikkje hadde plukke opp for mykje lyd frå terningar og slikt ;-)

 

Har tenkt å bruke Skype, men dersom det mot formodning skulle vera noko anna som av ein eller anna sær grunn er fantastisk mykje betre, skal eg ikkje krangle :-D

 

Er det nokon som har noko forslag til korleis ein kan løyse dette? Kva mic eg bør skaffe og korleis ein bør setja det opp.

Endret av Sevald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er berre for å dunke posten min opp ein gong i eit håp om at nokon veit noko. ;-)

 

Har ikke noe konkret tips til deg, men prøver å bidra på denne måten.

 

Tøft med diehard rpg-ere som tenker i slike baner. Dukker det opp en tilfredstillende løsning vet jeg en som kommer til å få opp spillfrekvensen sin kraftig. :yes:

 

( Blir ikke mye god RPG når du bor på et lite jallasted der de eneste aktuelle rpg-erne er prototypen på 13-14 årige hack-and-slash fantaster.) :cry:

Endret av solboy
Lenke til kommentar
du får jo kjøpt billige kondensatormikrofoner også, f.eks. hos clas til 89 spenn.

Nettopp, billige.

 

Jeg tviler sterkt på at de er noe tess. Er vel en grunn til at man får kondensatormikrofoner til over 20 tusen kroner. Finnes sikkert dyrere også.

 

Lydkvaliteten og kvaliteten på selve mikrofonen er nok på bunn.

Lenke til kommentar
du får jo kjøpt billige kondensatormikrofoner også, f.eks. hos clas til 89 spenn.

Nettopp, billige.

 

Jeg tviler sterkt på at de er noe tess. Er vel en grunn til at man får kondensatormikrofoner til over 20 tusen kroner. Finnes sikkert dyrere også.

 

Lydkvaliteten og kvaliteten på selve mikrofonen er nok på bunn.

Forsåvidt sant at gode kondensatormikrofoner (eller mikrofoner generelt) koster endel, men husk hva han skal bruke den til. Er nok ikke årtusenets vokal som blir tatt opp med den. ;)

 

Kanskje en "Aiwa CM-S20" vil passe til dette bruket? Den bruker iallfall jeg når jeg f.eks. skal gjøre et opptak av et møte. Her kunne jeg kjørt på med noen skikkelige mikrofoner, men det er ikke helt nødvendig (jeg har ikke et behov for å høre en penn mot papiret). Blandt annet har jeg et par matchede kondensatormik'er for stereo-opptak men det blir litt overkill til slikt. ;)

Lenke til kommentar

Dersom dykk som har meir eller mindre konkrete tips kunne ha gjeve meg tips om kvar ein kan finne den mikrofon eller den typa mikrofon dykk pratar om hadde det vore fint. Men for all del kom med tips om dykk ikkje kan det òg! ;-)

 

Dersom nokon kunne fortelje meg korleis ein best kobler saman fleire mikrofonar og korleis ein unngår ekko, hadde det vore supert!

Endret av Sevald
Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig ikke hvor du kan få kjøpt kondensatormikrofoner hen. :p

 

For en god pris kan jeg ta med meg noen fra skolen. ;)

Det billigste, og greieste er nok å kombinere flere dynamiske mikrofoner. Om du tar noen man kan ha på bordet blir det lettere å rette de inn på personene rundt bordet f.eks. :)

Lenke til kommentar

Har nå spelt vårt fyrste eventyr med mic. Det funka heilt OK! Kjøpte ein heilt vanleg PC-mic på komplett (170kr eller noko) og brukte Skype. Dei høyrde alt eg sa og eg høyrde 99% av det dei sa + litt ekko av meg sjølv (men ikkje værre enn at det gjekk fint!)

Einaste probleme var vel at vi rota oss inn i ei enorm mengde problem og eigentle ikkje kom i gang med det vi skulle gjere før vi mått runde av. Men det er slik det går når ein har såpass sær gjeng som vi har nå.

 

Men det funka i allefall heilt strålande! JIPPI! :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...