Gå til innhold

Flytte over Filmer til X-box


Pufhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går nok dessverre ikke, men er utrolig lett med en gang du har moddet den da :thumbup:

Bruker man kabel da eller?

Hvor mye og hvor kan man kjøpe det? :dontgetit:

Du bruker nettverkskabel og overfører via ftp. Du kan feks lese mer her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=384093&hl

Så bruker du Xbox Media Center til å spille av :thumbup:

 

EDIT: Krøll med linken :blush:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Oki takker for svar har ikke så ille lyst til og Chipe Xboxen se har hørt den blri spæra med en gang man kobler den på nette så bare lurte på om det var mulig men takker for svar

Tror de fleste chipper støtter LIVE(eller det vil si at man kan deaktivere chippen mindlertidig for og spille LIVE, har ikke funnet dette på min chip da :blush: )

 

Takk for linken sablabra

Lenke til kommentar
Oki takker for svar har ikke så ille lyst til og Chipe Xboxen se har hørt den blri spæra med en gang man kobler den på nette så bare lurte på om det var mulig men takker for svar

Tror de fleste chipper støtter LIVE(eller det vil si at man kan deaktivere chippen mindlertidig for og spille LIVE, har ikke funnet dette på min chip da :blush: )

 

Takk for linken sablabra

Om jeg husker riktig så kan du få din i vanlig dashboard(så du kan spille xbox live) ved å trykke på "eject" knappen når du skal starte den ;) .

Lenke til kommentar
Oki takker for svar har ikke så ille lyst til og Chipe Xboxen se har hørt den blri spæra med en gang man kobler den på nette så bare lurte på om det var mulig men takker for svar

Tror de fleste chipper støtter LIVE(eller det vil si at man kan deaktivere chippen mindlertidig for og spille LIVE, har ikke funnet dette på min chip da :blush: )

 

Takk for linken sablabra

Om jeg husker riktig så kan du få din i vanlig dashboard(så du kan spille xbox live) ved å trykke på "eject" knappen når du skal starte den ;) .

Takk :thumbup:

Men jeg har ikke satt opp for LIVE enda :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...