torvald-tåke Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hei og hopp Har satt in tv-kort i maskinen min, endelig nytt leketøy for gutten.. Hehe.. Så er spørsmålet: fins det noe nettsted hvor man kan søke inn/hente tv-kanaler?? Tenker ikke på web-tv som hos nrk eller tv2, men live som via en vanlig tv-antenne, kabel-tv eller parabol. Har søkt litt på emnet her og sitter igjen med en følelse av at det kun er mulig på litt mer "tvilsomme" måter?? De tråene som var her om dette emnet var stort sett avsluttet av moderatorene.. *ler* Men håper nå at det fins noen hjelpsomme sjeler der ute som kan hjelpe meg litt her, har ikke så innmari mye greie på akkurat dette.. Om det er mulig så vil jeg gjerne kunne få inn kanaler utenom nrk og tv2. Kanskje det er noen selskaper hvor man kan kjøpe abbonement på div kanaler, som hos feks canal digital eller viasta??.. På forhånd takk for all hjelp!! Tom-Rune
Fredrik Larsen Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Er det et digitalt- eller analogt tv-kort du har?
torvald-tåke Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 det er et terratec cinergy 400 tv-kort. men ehh.. vet ikke helt hvor jeg finner ut om det er analogt eller digitalt??? men takker for at du prøver å hjelpe!!
Mr D Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Web-TV, uansett om det er live eller ikke, får du via nettet og da trenger du ikke TV-kort. Vitsen med TV-kort er at det har en TV-tuner og må kobles til en antenne (kabel-TV, takantenne eller bordantenne). Da kan du bruke PC-en som en vanlig TV.
torvald-tåke Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 ja der ser man hvor mye jeg vet.. hehe trodde kanskje at d var mulig å få til noe via dagens moderne brebåndsnett.. *ler litt av seg selv*
Fredrik Larsen Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Tror ikke det er så mye annet enn NRK, NRK2, TV2 og TVNorge å få inn om du har et analogt TV-kort og er koblet på vanlig antenne.
torvald-tåke Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 føler meg passe blond... hehe.. vet jo at d er en god start å koble til entenne eller kabel, men trodde kanskje at d fantes muligheter ute på nettet også.. men takker for innspill og hjelp her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå