Bilbergeren Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg har en nettbutikk i gang nå, og ønsker å aksepterer betaling med kredittkort. Noen som har et tips for hvordan jeg kan få i gang dette?
ilpostino Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 for å få folk til å betale bør du iallefall ta ibruk SSL (kryptering). Hører du med BBS eller diverse kortselskaper vet de sikkert råd på hvordan du går frem. (du må vel uansett ha kontakt med dem for å validere kortene).
Autodidact Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ta deg en tur og kikk på www.netaxept.no - kanskje finnes det andre alternativer der ute også?!
drtveit Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Ta deg en tur og kikk på www.netaxept.no - kanskje finnes det andre alternativer der ute også?! 5606411[/snapback] Jeg har jobbet en del med betaling via internett med VISA og andre kort. Min anbefaling er at om du har under 10 tusen betalinger (transaksjoner) med kort i måneden, er det økonomisk beste å bruek NetAxept. De er også veldig greie å bruke når det gjelder det tekniske, og ja: du "MÅ" bruke SSL! Endret 25. februar 2006 av drtveit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå