Gå til innhold

Div Spørsmål om WinXP


Zachzi

Anbefalte innlegg

Jeg har fått enda flere problem med mitt win XP som jeg imidlertid hadde forventet. Er fremdeles fornøyd med det.

 

Jeg får ikke kjørt programmet PC Alert (Fulgte med mitt MSI K7T-Turbo hovedkort) som jeg bruker til å se CPU varme, vifte fart osv.. Dette funka i Windows ME, mens i Win XP får jeg beskjed om at hovedkortet mitt ikke støtter hardware monitoring som det gjorde i Win ME. Hva er galt ? Hva kan gjøres ?

 

Et annet spørsmål: Noen som vet om et rippe program (Fra lydcd til mp3/wav) som funker godt i WIn XP? Har prøvd musicmatch v7.0 og cdex, men ingen disse vil virke. Jeg trenger et sårt !!

 

- Zachzi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-20 21:01, Zachzi skrev:

Jeg har fått enda flere problem med mitt win XP som jeg imidlertid hadde forventet. Er fremdeles fornøyd med det.


Jeg får ikke kjørt programmet PC Alert (Fulgte med mitt MSI K7T-Turbo hovedkort) som jeg bruker til å se CPU varme, vifte fart osv.. Dette funka i Windows ME, mens i Win XP får jeg beskjed om at hovedkortet mitt ikke støtter hardware monitoring som det gjorde i Win ME. Hva er galt ? Hva kan gjøres ?


Et annet spørsmål: Noen som vet om et rippe program (Fra lydcd til mp3/wav) som funker godt i WIn XP? Har prøvd musicmatch v7.0 og cdex, men ingen disse vil virke. Jeg trenger et sårt !!


- Zachzi


 

MSI PC Alert (v3.3.8.9) funker helt greit hos meg, selv om jeg foretrekker Motherboard Monitor siden PC Alert er en memory hog. Suger minne! Har erfart at PC Alert kan være vanskelig å få til å funke under 2k/XP på det kortet du har.

 

Til ripping av audio funker MusicMatch fint hos meg, men det er v5.ettelleranna jeg bruker. Har ikke giddi å laste ned nyere versjon...

 

For ordens skyld, jeg kjører WinXP Professional Corporate Edition (Build 2600) på et K7T 266 PRO (v1.0)

Lenke til kommentar

har AKKURAT samma problem som deg Zachzi alle progene funka fin i winME (pc alert g greier som fulgte med)

men når jeg installerte de i winxp begynnte jeg og få blå skjermer av og til....feks irql_not_less_or_equal og diverse andre spennende errorer

så jeg unninstala alle de progene og nå kjører PC-en 101% stbabilt....

men jeg er litt irritert da...det var kult og see viftehastigheten varme og alarm funksjoner,,,,

og programmet fuzzy logic var jo konge gjorde overklokking automatisk...men den støtta ikke winxp engang

 

det jeg lurer på er om MSI eller noe vill kompansere for dette? få lasta ned drivere eller nye prog til dette....

 

vurderer på gå tilbake til winme men winxp var så digg!

 

:grin: :sad:

Lenke til kommentar

quote:Et annet spørsmål: Noen som vet om et rippe program (Fra lydcd til mp3/wav) som funker godt i WIn XP? Har prøvd musicmatch v7.0 og cdex, men ingen disse vil virke. Jeg trenger et sårt !

 

Hva med å bruke Mediaplayer'n i Win Xp?

Bruker den selv til å rippe cd'er til wma filer(128kb),låter helt glimrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...