Håvard Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg kommer meg ikke på msn... Her er de to feilmeldingene jeg får: Jeg er kobla til internett...
dabear Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Øh, "jeg får ei feilmelding som sier at jeg skal prøve igjen seinere, derfor må jeg spørre på forumet hva jeg skal gjør nå". Herrlighet, msn er __nede__. prøv igjen seinere, eller bruk webmessenger
Fonz92 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Min funka ikkje før i dag!!! Men den kom igjen litt ut på dagen! Den detter av og til utav, mn den kjem igjen!
Håvard Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 vil vite hva som er feil da :p Er litt nyskjerrig... Dessuten, så kommer jeg inn med en annen mail jeg har (spam mailen) men der har jeg nesten ingen kontakter... så det er litt kjedelit.. Derfor jeg begynte å lure shø...
Fonz92 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Broren min sa at dei hadde noko sanne problemer..... det er vel egentli berre det!!!
Håvard Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 funker nå... så da sier vi *PROBLEM LØST*
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Problemet er nok ikke løst hos meg i alle fall. Vet i alle fall at noe er galt, kommer ikke inn jeg heller. Sjekk alltid denne linken for å se om MSN fungerer eller er nede: http://messenger.msn.com/Status.aspx Nå står det følgende melding på siden: Sign In The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later. Last Update: 4/1/2005 11:11:00 AM Pacific Time (GMT -8:00) Endret 1. april 2005 av _Adler_
miCro Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det er en egen sticky her på forumet for slike forespørsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå