curunir Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg har et problem med å få spilt på serveren jeg vanligvis spiller på. Jeg får logget på, og valgt realm, men etter jeg velger realm så stopper den opp på "retrieving character information", og dermed får jeg ikke brukt charsa mine. JEg kan spille på andre servere med chars laget før patchen i dag. Er det bare jeg som har det problemet?? Server : Shadow Moon EDIT : Problemet løste seg av seg selv. Tok bare sin tid (lot retrieving char info stå oppe i 10-15 min) Endret 1. april 2005 av curunir Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kommer ikke inn på Stormreaver jeg. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Har samme problem på Runetotem. Characterne kommer etter noen minutter, men det er ikke mulig å spille (NPC`ene mangler) Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg hadde det samme problemet bare, skifta realm jeg og tilbake til min faste (agent dawn) igjen så var de der Endret 1. april 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå