Gå til innhold

Spørsmål om Kotor2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg først får å være en snill " light " jedi, men senere ville jeg bli dark og når jeg møtta hun jedi'mastern på telos sin is-overfalte sa jeg at jeg ikke ville være trial og jeg hatet jediene osv... dvs veien til den mørke siden, er det for sent å gå tilbake til Light igjenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det... tror ikke det skal være noe problem. det spørs jo selvfølgelig på hvor dark du er og hvor mye du har gjen av spillet. det er en grunn til, men sier det ikke pga spoil du får heller spørre om den når jeg ser hvor langt du har kommet.

Skrevet

Hvis det bare er en engangshendelse at du har fått Darkside-points skal det ikke mye til å gå tilbake, trykk C (+) og se måleren din (ved siden av portrettet, slideren viser hvor du står i forhold til The Force) :thumbup:

Skrevet

Har bare spilt kotor1 og startet såvidt på 2'ern. I kotor får man vanligvis et vendepunkt i spillet der man kan nesten bestemme seg om man vil være god eller ond. Kan virke som du har møtt på en av disse vendepunktene. Greide meg gjennom eneren uten å få ett eneste ondt poeng Det kan ha sine fordeler det og... Gjør mest mulig små quests for å få masse xp. Det lønner seg, og man får mer ut av spillet og storylinen

Skrevet (endret)

En ting jeg kan si. Det lønner seg å holde seg mot den ene eller andre siden. Man får mer "Affinity" for sida man heller mot, som betyr færre force points for å kaste powers. Å drive og vingle fram og tilbake gjør deg nøytral, og du får ingen bonuser hverken på den ene eller andre siden. Ikke tenk på hva Obi-wan kenobi og de pinglene sier i filmene, du spiller ditt eget spill, ikke filosofien til noen i en film for 30 år siden. Dark side har kuleste offensive powers. Gode gamle Force Grip som Vader bruker i filmene...lightning storm..destroy droid..Kill...light side har mer defensive powers som gir deg beskyttelse mot ditt og datt.

Du kan like fullt nuke med dark side spells selv om du er den lyseste av lightside jediene, men det vil koste MYE ekstra siden det er dark side powers.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Du får en (1) bonus ved å vingle frem og tilbake. Om du er nøytral, dvs nøytral nok til at du ikke får verken dark- eller lightside bonuser vil den personlige krystallen din være mye sterkere... check it out :thumbup:

Endret av gnom1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...