idjut2 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har kjøpt en brukt maskin , med en del programvare innstallert, blant annet Adobe Photoshop. Fyren jeg kjøpte maskinen av hadde rotet bort lisenskortet til programvaren, så vi avtalte at jeg fikk en bekreftelse fra han at jeg hadde kjøpt lisensen hans, og så kunne jeg hente ut cdkey selv. Noen som har peiling på hvordan man kan hente ut cdkey til disse programmene?
diversity Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hvis det er installert tror jeg du kan finne endel i registeret: kjør->regedit-> ctrl-f +navn på program du skal ha tak i er ikke helt sikker.. men jeg har funnet noen serialer der ihvertfall
idjut2 Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Takk for hjelp. Funka bra med Adobe Photoshop, men fant ikke Nero Express product id-en. Noen som har peiling på hvordan man kan finne den?
DementedAlbino Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har faktisk samme problem som deg, bare at jeg må finne lisensnøkkelen til office 2003. Var forhåndsinstalert da jeg fikk maskinen.
pmarius Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Bruk systeminfo-programmet Everest. Det er gratis i Home-versjon. Etter å ha installert det, gå til "Programvare" -> "Lisenser". Der står alle serienummerne på programmene som er installert listet opp: Her kan dere laste det ned: http://www.lavalys.com/
p@ge Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 bruk " Belarc Advisor " : http://www.belarc.com/ctadvisor.html?B
idjut2 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Har Everest Home Edition men har ikke noe som heter lisenser under programvare. Er denne funksjonen inkludert i hjemme-versjonen og? Har versjon 1.51.195.....
idjut2 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 (endret) *slettet* Endret 2. april 2005 av idjut2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå