thekingof Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 når jeg åpner Windows Task Manager så ser jeg att CCPROXY.EXE bruker 140000 k av minne mitt!!! er det noen som har peiling på hva det er som er feil???
joda_321 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Fant dette da jeg Googlet: http://www.iamnotageek.com/a/ccproxy.exe.php Et sitat fra siden: What Is It?Norton Security - ccProxy.exe What Does ccproxy.exe Do? This is one of MANY processes that are used by Norton Security (AV + Net Security) If its under the appropriate directory you'll have nothing to worry about. If you're experiencing slowdowns you'll want to upgrade your hard drive and/or your RAM. Norton is a resource hog. This particular process is the email proxy service that is required for your firewall and email scanning to work properly. Virus Precautions: The normal location of ccproxy.exe is: C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\ccproxy.exe Jeg forstod det slik at Norton er et svært krevende program.
LA8464 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) når jeg åpner Windows Task Manager så ser jeg att CCPROXY.EXE bruker 140000 k av minne mitt!!! er det noen som har peiling på hva det er som er feil??? edit : slettet Endret 19. april 2005 av LA8464
thekingof Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 når jeg åpner Windows Task Manager så ser jeg att CCPROXY.EXE bruker 140000 k av minne mitt!!! er det noen som har peiling på hva det er som er feil??? Tror det er feil med radiatoren ? radiatoren???
Bugbox Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 når jeg åpner Windows Task Manager så ser jeg att CCPROXY.EXE bruker 140000 k av minne mitt!!! er det noen som har peiling på hva det er som er feil??? Tror det er feil med radiatoren ? haha :!:
thekingof Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 når jeg åpner Windows Task Manager så ser jeg att CCPROXY.EXE bruker 140000 k av minne mitt!!! er det noen som har peiling på hva det er som er feil??? Tror det er feil med radiatoren ? haha :!: ????
Ironmann Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Cmon hjelp nu karn + meg! sliter som bare det med den dritten! har googlet og ingen svar jeg fant:( den tar jo hele pcn min jo! ironisk at antivirusprogrammet er det eneste som sinker pcn liksom... 100% cpu tatt og over halvparten av det virtuelle minnet mitt...
Haaheim Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Mange av produktene i Norton familien spiser rett og slett minne og CPU. Det er bare å innse, og ikke gjør noe med det bortsett fra å fjerne det.... Noe jeg lurer på er hvorfor avinstallasjonen av norton antivirus (som ligger på rundt 20-30 mb) skal ta et kvarter?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå