MysticoN Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hello alle sammen.. har alltid likt hunter.. var hunter når jeg spillte DaoC og ranger når jeg spillte NwN.. Men no bynner jeg å bli litt lei:( (hva som skjer) har tenkt litt på å lage meg en alt.. har testa: Shaman: Likte ikke den helt, kan ikke sette fingeren på ka det var.. Mage: var ok.. likte at jeg kunne mekke vann:) men likte ikke at jeg var 100% ubrukelig i nærkamp og ikke hadde noen form for meatshield.. Warlock: laga en warlock i går, det var litt mer interisant.. kan hende at det har noe med at jeg hadde pet som kunne fungere som meatshield som hunter.. har ikke kommet så langt opp i lvl'ene enda (bare lvl 6). rakk ikke engang å trene før serveren gikk ned:/ Trivest godt med hunteren min.. men trenger en alt så jeg kan bytte over til.. så jeg lurer på om det er noen warlock her som kan gi meg litt info om den klassen.. positive og negative tinger.. vet de ikke er de beste i PvP, men det viktigste er å ha en klasse man liker å spille med. Main er Leatherworker. lurer på hva min alt bør være? det som er enkleste å "lvl'e" for er vel tailor.. en siste ting.. hvorfor kviner Imp'en min hele tiden? lol
hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg spiller med warlock og rogue, og har en hunter og shaman på en annen server. Warlock synes jeg var veldig artig å spille med (er på level 27 med den nå). Når det gjelder positive/negative sider: Positive: Morsom å spille med. Masse forskjellige minions (imp på level... 4? Voidwalker på level 10, Succubus på level 20, felhunter på level 30, og doomguard/infernal på senere levels). Får billig mount på level 40 Masse damage-over-time-spells. Får "tank" (eller meatshield om du vil) (voidwalker) som kan taunte. Du har fear (alltid morro å se mobs løpe rundt som gale mens de pines til døde av damage-over-time-spellene ) Er en av de beste classene i Solo. Kan summone partymembers om du har 2 stk. til å hjelpe deg. Kan lage healthstones (funker på samme måte som healing potions). Disse kan også deles ut til partymembers. Kan også lage Soulstones (som gir deg eller et partymember et "ekstra liv". veldig kjekt i instances, om du bruker den på en paladin, shaman eller priest f.eks.). Negative: Tåler lite (naturlig nok, ettersom warlock tross alt er en caster). Må ha Soulshards for å bruke en del spells (disse er lette nok å få tak i, men irriterende når du plutselig går tom. I tillegg så stacker de ikke, så om du skal ha en del soulshards må du ha litt inventory plass. De brukes bl.a. til å summone voidwalker og succubus, og lage health-/soulstones). Ikke like raske til å drepe som mage, men du kan holde ut lenger pga. voidwalker. Håper dette hjalp deg litt ihvertfall.
Kyppre Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg har en Warlock på lvl 35, er veldig glad for at jeg valgte Warlock. Føler at jeg er meget sterk alene mot mobs, pga jeg har pet, bruker hovedsaklig VW mot mobs, da han står og får juling mens jeg bare legger på et par dots og skyter litt. + Pet + Bra "debuffs" (Mindre skade fra fiende, Saktere spells, Løpe saktere...) + Kan summone folk som er langt vekk + Soulstone (Instant Ressurect, Krever soulshard) + Healthstone (Instant heal, Krever Soulshard) + Billig mount som er tøff! - Cloth armor, men hva eller kan man forvente? - Kun en soulstone per 30min (mer ville vært urettferdig) Vet egentlig ikke mer minuser, takler pvp bra pga Seduce (Succusbus) og Fear, og PvE bra pga pet
apoxdigital Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Har spilt det meste av characters og synes Mage er det somer mest morro. Og Mage har en ypperlig armor som gjør de uskadelig mot meele combat, nemlig Mana Shield "Can't touch this"
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hah, "Soc Proc crit" = No mana shield 1600 mana på min level det, tror heller de blinker bort og prøver å drepe meg etter det Critter jeg derimot på standard slag også, blir det fort over 1000dmg Men nok om det. Jeg har problem med å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal spille som Har: -41 pally -23 Shaman -23 Priest -19 Warrior -6 Rogue Syntes Priest er morro, men Shaman er også sinnsykt kult (har hatt en 29 shammy, men fikk aldri Windfury. Tror jeg skal levle opp Shamanen og Paladinen i første omgang:)
MysticoN Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 takker for svar... Billig mount?? kor billig? har Healthstone, Spellstone osv.. samme timer? eller kan jeg bruke de etterhverandre? og hva er re-cast timer på de? vist jeg forsto det riktig så har Soulstone re-cast timer på 30min.. det er no ok..
hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 takker for svar... Billig mount?? kor billig? har Healthstone, Spellstone osv.. samme timer? eller kan jeg bruke de etterhverandre? og hva er re-cast timer på de? vist jeg forsto det riktig så har Soulstone re-cast timer på 30min.. det er no ok.. Spellstone har jeg ikke fått ennå så det kan jeg ikke si noe om, men Healthstone og Soulstone er ihvertfall på separate timere. Soulstone har som du sier cooldown på 30 minutter. Men den varer også i 30 minutter, så du kan være "sikra" hele tiden om du da ikke dør, for da må du naturligvis klare deg uten soulstone frem til cooldownen er borte
MysticoN Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 wooho... har trua på warlock no ja.. håper bare i får spille snart:/ hva er prisen på mount da? og hvorfor får warlock den billigere?? En venn av meg sa at jeg burde ta Engineering.. hva burde jeg ta?
mobilfreek Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 takker for svar... Billig mount?? kor billig? har Healthstone, Spellstone osv.. samme timer? eller kan jeg bruke de etterhverandre? og hva er re-cast timer på de? vist jeg forsto det riktig så har Soulstone re-cast timer på 30min.. det er no ok.. gratis mount... den får du som minion i lvl 40
MysticoN Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 hvordan er warlock i pvp? som hunter er jeg nesten vant med å ha problemer:p hehe
stranden Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Alt er fint med warlock, helt du blir lv60, og legger merke til hvor slitsomt det er og farme soulshards før du skal ut å ha det litt artig. Men for all del gå warlock. Blir vel en ny nerf nok engang. Hadde jeg valgt på nytt, så hadde jeg tatt shaman.
MysticoN Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 har testa shaman.. men syntest ikke det var noe morro... spiller for tiden mest med hunteren min og litt med warlocken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå