Gå til innhold

Noen som virkelig digger Hardcoremusikk?

tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke helt sansen for Hardcore, men liker Hardstyle. Goa er også noe jeg titt og ofte hører på.

Hardcore kan vel enklest beskrives som det som tidligere ble kalt Rave, da er det vel en del som skjønner det rimelig raskt.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Hardstyle er fett, men det mære gjennomført musikk, ikke det som blir sagt over, data musikk @ 200bpm!

Earthquake 2004 Vol. 1 (The Hardcore Edition)

Den plata er meeget bra!

Endret av tbend
Skrevet

Hardcore er en undersjanger av punkrock, med band som Minor Threat, Gorilla Biscuits, Refused, Raised Fist, Within Reach, etc. Skammer meg over de nederlenderne/whatever som skjendet hardcore-sjangerens navn ved å døpe en heller tvilsom undersjanger av techno eller trance for hardcore :)

Skrevet
Hardcore er en undersjanger av punkrock, med band som Minor Threat, Gorilla Biscuits, Refused, Raised Fist, Within Reach, etc. Skammer meg over de nederlenderne/whatever som skjendet hardcore-sjangerens navn ved å døpe en heller tvilsom undersjanger av techno eller trance for hardcore :)

:thumbup: Ekte hardcore, jesss

Skrevet

:thumbup: Ekte hardcore, jesss

Enig.. ikke data-hardcore, men EKTE, god gammeldags hXc!!!! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...