Gå til innhold

Mitt første prosjekt: Hippie-PC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er mitt første prosjekt, og nå skal det moddes! Håper jeg ender opp med en flowerpower VW. Men skal starte litt enkelt, her er min første sketsj i sketchup.

*oppdatert med dvd i taket*

Noen kommentarer? :innocent:

post-132-1112449131_thumb.jpg

Endret av ka1ser
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice! Men en liten ide: Hvorfor ikke sette DVD-spilleren/brenneren (regner med at det er DVD) udenr fremme, istedenfor midt i frontruta? Eller kanskje lage en takboks, og sette den inni der? :hmm:

Hvis du skal bruke slot-load/slot-in, og ikke har dette fra før, sjekk signaturen min. ;)

Skrevet

Denna var kul.. Om den har jul kan du trille den.. da slipper du å bære den om du skal på lan :D Men da skulle du ha noen bremser som du kan sette på, så den ikke kjører sin vei :D Er eni med at du ikke skal ha dvd-spilleren i ruta. gleder mei til du begynner å bygge, og ikke minst å se resultatet..

Skrevet

Bra med kritikk! Egentli hadde jeg tenkt med viftekontroller i fronten.. kanskje jeg dropper det og.. Joda hjula har jeg bare glemt.. dette er bare 1. skisse.. flere kommer i morgen/løpet av helga..

Skrevet

Skal du lage skyvedør i siden, sånn at du kommer raskt til på hovedkortet? Og bakluke? Hadde vært fett det! :thumbup: Kommer ikke på noe bra sted å ha viftestyring :hmm:

Skrevet
Skal du lage skyvedør i siden, sånn at du kommer raskt til på hovedkortet? Og bakluke? Hadde vært fett det! :thumbup: Kommer ikke på noe bra sted å ha viftestyring :hmm:

Jeg likte denne ideen med side dør og bakluke!! det hadde ver kult. Det må du lage!!!

Skrevet
Kanskje det hadde blitt bra hvis DVDen hadde dyttet ut frontfangern?

Litt sparkel, sånn at frontfangeren er fronten på DVD-spilleren. Legger ved en paint-tegning, sånn at folk kan forstå hva jeg mener lettere.

post-132-1112302470_thumb.jpg

Skrevet

Noen ideer:

Cd-rom som nevnt burde i grillen. Da er den automatisk stealth'et!

Vifter inn på siden(e) skjult i en blomst :D

Viftestyring i felgene.. altså en i hvert hjul. Du bare lodder av selve den du skrur på og plasserer en i hvert hjul ... litt søkt og mye arbeid men, det blir stealth!

Ellers kjempedigg med noe original og ikke-firkantet! Stå på, følger med her ja!

Skrevet

- Hadde tenkt å ha ei vifte i front, med kanskje ett VW merke som grill.

- Så hadde jeg tenkt at den skulle se ut som en VW også, men det blir svæært vanskelig, ingen som har en stor modell å selge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...