inoan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Spiller Battlestrike; The Road to Berlin. Kommet til mission 4. Spillet klikker, og jeg kommer tilbake til skrivebordet hele tiden. Fra mission 1-3 skjedde dette relativt ofte, men trykket bare ALT+TAB slik at spillet kom opp igjen. Skjedde ca 5-10 ganger pr mission. Men nå, på mission 4 har problemet toppet seg. Spillet hopper ut en gang etter ca 4 sekunder, så kommer jeg tilbake til skrivebordet. Jeg får følgende beskjed: (se screenshot) Noen som har peiling?? Bruker XP SP1, 9800 Pro, 2GB minne...
Dinsdale Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Skriv inn feilmeldingen på Google. Funker alltid for meg. Noen har hatt samme problem og løst det.
inoan Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 (endret) Har faktisk prøvd dette. Søket alltid Google før jeg poster på forumet. Jeg har derimot ikke fått noe treff på denne feilmeldingen. Håper noen hjelper nå. Er despo! Battlefield er så utrolig kult! EDIT: Har postet dette problemet under hardware.nos "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Se heller denne linken. Battlestrike: R.T.Berlin klikker. Se vedlegg. Endret 1. april 2005 av inoan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå