Gå til innhold

Spillverket.no: Den store "Den store [...]-tråden"-tråden


Anbefalte innlegg

For meg virker det som et relativt nytt fenomen, at helt sikkert velmenende forumdeltagere i hytt og pine oppretter tråder som heter noe med "den store [...]-tråden. Et lite fåtall av disse er kanskje nyttige i og med at de, igjen kanskje, kan få noen til å skjønne at det er mulig i skrive i denne tråden i stedet for å opprette en ny. Mange blir i alle fall akkurat like raskt glemt som andre tråder, med kanskje mer beskrivende titler, og lignende emner dukker opp uansett. Det har også forekommet meg at noen av disse trådene er opprettet mer fordi forfatteren ønsker å stå øverst i en stor tråd enn fordi han eller hun har noe interessant å debattere.

 

Mitt forslag er at dere, om dere som meg, synes "den store tråden"-tråder er slitsomme, og i større grad bidrar til å skape rot på forumet enn orden, eller av en eller annen annen grunn misliker denne måten å fylle ut emnefeltene på, på en eller annen måte meddeler oss brukere om dette, kanskje bare ved å bekrefte dette i et foruminnlegg. Det er natruligvis godt mulig at jeg er fullstendig på viddene og den eneste som irriterer meg over dette, i så fall er det sikkert bare å la det flyte, men hadde jeg fått viljen min hadde moderatorene fått fullt mandat til å bruke sine kraftigste virkemidler mot slike poster.

 

Vel, så har jeg i alle fall tatt det opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...