Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg har et lite "problem". Problemet er at jeg modda Vice City her for ikke så lenge siden, med en "Real Car Names"-mod, som gjør til at de fleste bilene på hele spillet får de virkelige navnene. Denne modden funket fint, den! Men problemet var at jeg har fått tak i en ny mod, en Modern Mod, som stort sett endrer alle bilenes utseende (bedre grafikk, andre former, etc.). Denne modden funket også fint, men problemet er at bilene har feil navn! En Mercedes heter BMW-et-eller-annet, noe som jeg synes er litt små-irriterende. Så det jeg vil ha, er de gamle, originale navnene (Caddy, Landcruiser, PCJ-600, osv), men jeg har jo selvfølgelig vært så dum og ikke tatt backup av denne fila! Så om noen kunne sende over denne fila, hadde det vært strålende. Du finner den i "Grand Theft Auto Vice City-> TEXT". Denne fila inneholder ingen ting som kan være "farlig" for PC'en, eller som gir bort info som jeg kan bruke til å mishandle ditt og datt. Så igjen, takk til de som legger ut fila! OBS: Fila er på 400kb, men jeg har prøvd å pakke min egen, modda fil, og da tar den bare litt over 100kb, så dette skal fint være mulig å laste opp. Endret 31. mars 2005 av MeTa][iC
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Er det virkelig ingen som har spilelt installert, som faktisk kan laste opp fila?
Gjøran Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 sorry, kanke hjelpe...har ikke Vice City på data'n, kan du ikke legge det inn på nytt a..?
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 sorry, kanke hjelpe...har ikke Vice City på data'n, kan du ikke legge det inn på nytt a..? Det er 2CD'er, og nr.2 er nokså ripete (klarer fint å installere, men visse filer tar SYYKT lang tid å bli ferdig med) så om noen heller kunne laste opp den usle fila på noen kb, så hadde heller det vært mer praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå