Gå til innhold

Hvordan innstalere Windows ME?

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde gå å boote fra CD. Det gjorde ihvertfall jeg når jeg installerte Windows "møkkaOS" ME på noen PC'er

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-02 11:59 ]

Skrevet

Skal du installere et Microsoft OS (til spill) står valget mellom 98SE og XP Pro. Noe annet er ikke hensiktsmessig...

Athlon 1,0 @ 1,1

Asus A7V-E

IBM 75GXP 45GB

256 MB TwinMos PC166 @ 2-2-2

Radeon 8500LE @ 252/252

Win98SE

3D-Mark 2001 : 6909 :eek:

[ Denne Melding var redigert av: Ar`Kritz på 2002-07-02 12:02 ]

Skrevet

Viss du skal boote fra cd`en,så er det berre å sette i ORIGINAL-plata,og så booter den automatisk opp ved oppstart. Viss dette ikkje skjer,så sett cd-rom som boot up som nr 1 i Bios. Da er det berre å kjøre i gang installasjonen.

Skrevet

Et lite tips:

Hold deg så langt unna dette ynkelige OS'et, som det er mulig.

Du vil bare irritere deg over at du i det hele tatt brukte tid på det.

Skrevet

Jepp, har du originalplate fungerer det greit å boote fra CD, ellers kan du lett støte på problemer.

Vil for øvrig fraråde deg å installere ME i det hele tatt. Bare trøbbel fra ende til annen, sannsynligvis det mest ustabile OS Microsoft noensinne har gitt ut. Alt ser ut til å fungere som det skal etter endt installasjon, men bare pass deg, den gleden tar fort slutt ;(

Gå heller for Windows XP, den fungerer i hvert fall noenlunde.. Dual Boot sammen med MS-doms 6.22 eller Windows 98 er den ultimate løsningen dersom du på død og liv trenger god DOS-kompatibilitet.

Skrevet

Så lenge "VÅR EGEN" svidde sikkerhetskopi er en nøyaktig kopi av orig. CDen, det holder med Nero nøyaktighet, er det ikke noe problem å boote fra denne...

Skrevet

Om du ikkje har originalplata,så kan du fort støte på problemer. Men for all del,berre prøv viss du har ei...,men ikkje kom her å klag deg etterpå! :wink:

Skrevet

Quote:

Den 2002-07-02 12:31, Pete skrev:

Et lite tips:

Hold deg så langt unna dette ynkelige OS'et, som det er mulig.

Du vil bare irritere deg over at du i det hele tatt brukte tid på det.

Mitt winME os har fungert stabilt i 3-4 måneder nå etter jeg avinstallerte betaversjonen av direct-x 8. Det er noe annet en win200 på jobb som omtrent kræsjer daglig, selv med SP1!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...