Gå til innhold

Ordentlig fete pushbuttons på Elfa...men prisen?!?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Holder på med å planlegge et hjemmelaget kabinett som skal bygges om ikke så altfor lenge. Jeg leita etter noen knapper jeg kunne bruke som power on-switch, og kom over noen utrolig fete (etter min mening) her:

 

ELFA pushbutton

h18377.jpg

 

 

Men bare ta en liten titt litt lenger ned på den siden...171kr u/moms !!

Er det virkelig lov å lage så dyre brytere? :hrm: Noen som kan si meg hva som er så spesielt med disse bryterne at de skulle være verdt denne prisen?

Mange av de andre bryterne der er også svindyre.:mad:

 

 

Noen som vet om et par lignende brytere som har en normal pris og er nogenlunde fete?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Om jeg ikke husker feil så er disse bryterene(Så kalt) vandal sikre sånn at de egner seg på offentlige steder. Bare en dårlig unskyldning til å sette opp prisen, ikke en god grunn, men sånn er det.

 

Vet ikke om noe ligende, men har aldri letet heller.

 

Mvh

Magnus Kofoed

Endret av Makofoed
Lenke til kommentar

er ikke sikkert det bare er en dårlig unnskyldning, det er kanskje laget i smijern eller hva det kalles, iallefall at det er smidd, da tåler metallet mer, men det blir dyrere, og så er det jo kanskje det at det både er vandalsikkert, samtidig som det slipper igjennom lys, den biten som slipper igjennom lys må jo også være vandalsikker, men jeg er enig i at prisen er litt vel.. vel overpriset...

Lenke til kommentar

:mad: de kunne jo i det minste laget den samme knappen, bare "ødeleggbare", så dem ikke blei så sinnsykt dyre. Jeg trenger da absolutt ikke noen sånne dyre tåpelige ting som det der.

 

Noen som vet om noen andre steder man kan få tak i fete pushbuttons til en normal pris?

Lenke til kommentar

>> Jeg trenger da absolutt ikke noen sånne dyre tåpelige ting som det der.

 

Men da er det jo bare å la være å kjøpe da...

 

Nå er vel ikke hovedkundegruppen til Elfa moddere som skal ha en billig bryter, men folk som bygger instrumentpaneler til mange hundre tusen - og da er en hundrelapp fra eller til av liten betydning hvis de først vil ha en bryter som skiller seg litt ut.

 

Men de har jo mange billige brytere da, men utseendet henger jo som regel litt sammen med pris på det meste her i verden.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
utseendet henger jo som regel litt sammen med pris på det meste her i verden.

 

Ja, det er nettopp det. Men det burde da gå an å få tak i noe som er ganske stilig og ganske billig, vel...

 

Hvis jeg ikke finner noe, tror jeg at jeg prøver å mekke noe enkelt selv av litt plexi, pennfjærer etc. men spørs om det kommer til å holde så veldig lenge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...