nxo Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 ja.. jeg og en kamerat tenkte å lage en hjemmeside, og legge litt penger ut i prosjekte. Men så er vi ikke helt sikker på hva vi bør kjøpe av programmer.. Vi hadde tenkt på forum og litt sånt da... så... hva skal vi kjøpe?
White Fox Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 ja.. jeg og en kamerat tenkte å lage en hjemmeside, og legge litt penger ut i prosjekte. Men så er vi ikke helt sikker på hva vi bør kjøpe av programmer..Vi hadde tenkt på forum og litt sånt da... så... hva skal vi kjøpe? Til å kode siden: Macromedia Dreamweaver MX 2004 Design: Photoshop CS Laste opp siden: Filezilla Men hvor avansert skal egentlig denne siden være? Kanskje det holder fint med noen gratisprogrammer? Og du finner flere billige/gratis forumløsninger. Vil anbefale invision powerboard.
efikkan Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Du kan finne gratis script til forum, gjestebok osv. på nettet.
Thlom Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Kjøp dere tid til å lære HTML+CSS og eventuelt PHP.
ingveh Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 HTML Dog har fine guider til HTML og CSS. Fungerer fint å kode med Notepad 2
nxo Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 (endret) ja.. jeg og en kamerat tenkte å lage en hjemmeside, og legge litt penger ut i prosjekte. Men så er vi ikke helt sikker på hva vi bør kjøpe av programmer..Vi hadde tenkt på forum og litt sånt da... så... hva skal vi kjøpe? Til å kode siden: Macromedia Dreamweaver MX 2004 Design: Photoshop CS Laste opp siden: Filezilla Men hvor avansert skal egentlig denne siden være? Kanskje det holder fint med noen gratisprogrammer? Og du finner flere billige/gratis forumløsninger. Vil anbefale invision powerboard. hadde tenkt til å ha reklamefritt... men kan jeg bruke invision powerboard til det å..? EDIT: fikk tak i Photoshop CS v8.0.. er det bra nok? Endret 1. april 2005 av ("-)
Lucas Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 EDIT: fikk tak i Photoshop CS v8.0.. er det bra nok? Det vil jeg si ja ! Selv bruker jeg bare 7.0
White Fox Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Ja, jeg bruker det selv og jeg finne rikke noe reklame.
nxo Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 fant ikke Macromedia Dreamweaver MX 2004 i butikken så jeg prøver på internett... hvor finner jeg det?
Gronz Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 fant ikke Macromedia Dreamweaver MX 2004 i butikken så jeg prøver på internett... hvor finner jeg det? Prøvd å google? http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/
nxo Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 fant ikke Macromedia Dreamweaver MX 2004 i butikken så jeg prøver på internett... hvor finner jeg det? Prøvd å google? http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/ hehe
Den normale mann Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Hvis dette ikke er så veldig stort prosjekt ville jeg laste ned noen gratis programmer og lært meg html css og php. Det er veldig dyrt å kjøpe alle disse store programmene.
nxo Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 HTML dog er jeg svært fornøyd med. wwww.htmldog.com er det vanskelig? (www )
Den normale mann Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 html og css er utrolig lett å lære bare du setter deg inn i det. PHP og javascript er litt vansklire, men du må uansett lære deg html før du kan begynne å bruke javascript og php
Frohman Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Invision finner du her: http://www.xpt.net/index1.php? Påstår noen på forumet iallefall, da trenger du ikke å tenke på my-SQL til forum!
ingveh Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 HTML dog er jeg svært fornøyd med. wwww.htmldog.com er det vanskelig? (www ) På HTML dog kan du lære HTML og CSS
nxo Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 HTML dog er jeg svært fornøyd med. wwww.htmldog.com er det vanskelig? (www ) På HTML dog kan du lære HTML og CSS
Nicklas Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Er det macromedia programmet noe bra eller? Ikke sånn jalla greier som frontpage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå