Gå til innhold

Noen med Lage hjemmeside tips

nxo

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.. jeg og en kamerat tenkte å lage en hjemmeside, og legge litt penger ut i prosjekte. Men så er vi ikke helt sikker på hva vi bør kjøpe av programmer..

Vi hadde tenkt på forum og litt sånt da...

så... hva skal vi kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja.. jeg og en kamerat tenkte å lage en hjemmeside, og legge litt penger ut i prosjekte. Men så er vi ikke helt sikker på hva vi bør kjøpe av programmer..

så... hva skal vi kjøpe?

Til å kode siden: Macromedia Dreamweaver MX 2004

Design: Photoshop CS

Laste opp siden: Filezilla

Men hvor avansert skal egentlig denne siden være? Kanskje det holder fint med noen gratisprogrammer? Og du finner flere billige/gratis forumløsninger. Vil anbefale invision powerboard.

Skrevet (endret)

så... hva skal vi kjøpe?

Til å kode siden: Macromedia Dreamweaver MX 2004

Design: Photoshop CS

Laste opp siden: Filezilla

Men hvor avansert skal egentlig denne siden være? Kanskje det holder fint med noen gratisprogrammer? Og du finner flere billige/gratis forumløsninger. Vil anbefale invision powerboard.

hadde tenkt til å ha reklamefritt... men kan jeg bruke invision powerboard til det å..?

EDIT: fikk tak i Photoshop CS v8.0.. er det bra nok?

Endret av ("-)
Skrevet

fant ikke Macromedia Dreamweaver MX 2004 i butikken så jeg prøver på internett... hvor finner jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...