Gå til innhold

Valg av GEIL minne?


k_drey

Anbefalte innlegg

Har nå fått for meg at det er på tide med å bytte ut ram. Har fra før 2stk slike brikker. Så nå har jeg tenkt på enten å prøve andre Geil brikker eller Twinmos sine Winbond BH-5 brikker.

 

Men først så er det å velge Geil, først så spør jeg om hva skulle man velge av Dragon brikkene?

Den pakken på 2x256MB PC3500 eller pakken med 2x256MB PC3200??

eller vil dere foretrekke noen andre fremfor disse??

 

Pris skulle hellst ha ligget på maks 1150-1200kr med frakt

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var vel rimelig billig?

 

Skal ha meg en Gig med ram snart, og det der er vel noe av det billigere jeg har sett. Er det noen ulemper jeg ikke legger merke til med de brikkene, elelr er der bare billige? Noen som evt har prøvd de?

Jepp ! Ser at Ram-prisene raser nedover, har ikke sett billigere Ram på år og dag...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

De brikkene er temmelig billige. Har brukt mye av disse brikkene, men da 512MB, og kan si at de funker bra, men skal man klokke og slikt styrer jeg unna... Men ellers er dem gode!

Men er det ingen som vet om disse Golden Dragon brikkene er "bedre" enn dem jeg har, som jeg viser til i første post??

Lenke til kommentar

Den var vel rimelig billig?

 

Skal ha meg en Gig med ram snart, og det der er vel noe av det billigere jeg har sett. Er det noen ulemper jeg ikke legger merke til med de brikkene, elelr er der bare billige? Noen som evt har prøvd de?

Bestilte disse fra psdata igår. Er og veldig nyskjerrig på hvorfor de er så billige, men satser på at de er brukbare...

Lenke til kommentar

Den var vel rimelig billig?

 

Skal ha meg en Gig med ram snart, og det der er vel noe av det billigere jeg har sett. Er det noen ulemper jeg ikke legger merke til med de brikkene, elelr er der bare billige? Noen som evt har prøvd de?

Bestilte disse fra psdata igår. Er og veldig nyskjerrig på hvorfor de er så billige, men satser på at de er brukbare...

Gi en rapport om hvordan de er når du har fått de da. Vil gjerne vite om de er noe tess før jeg evt bestiller et par.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...