Gå til innhold

Heroes V annonsert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke dårlig, gleder meg til denne kommer ut.

Er enig i at 3'ern hadde litt mer sjel en 4'ern, men den var jo ikke så dårlig at det gjorde noe da. (2'ern var forresten stilig den og :D )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor kan de ikke lage en pen 2D motor (tar mye mindre tid) og ha så og si akkurat det samme opplegget som 2 og 3ern, men bytte ut alle baner,quest og heroes..

Det vil jo selge, for det er det folk VIL HA !!!

Vi vil gjennoppleve 2ern (3ern)

3D i heroes serien ? hvem bryr seg .. Alle tenker 2D når de hører HOMM, og da skal det være 2D..

Endret av Kurt P
Skrevet (endret)
3D i heroes serien ? hvem bryr seg .. Alle tenker 2D når de hører HOMM, og da skal det være 2D..

Må si jeg er til dels enig med Kurt. Jeg forstår jo at Ubi vil nå ut til en større gruppe en bare gamle MM fans, men jeg er ikke så overbevist om at det brede markedet ikke vil akseptere 2d. Det er faktisk ikke i alle situasjoner 3d egner seg, og 2d kan se vel så bra ut som 3d. Selve kampene kunne f.eks være i 3d for å imponere med noen 3d screens om det er det de mener overbeviser.

Nei HoMM spillene har alltid vært noen av de beste 2d spill jeg har vært borti. Det er halve sjarmen med spillene. Legg til dypde dimensjon og mist en fantasi dimensjon...

Velvel.. Vi får se... Maybe nival pull it off.

Endret av SirGalrim
Skrevet

en velkommen nyhet, men jeg må nok si som en del andre, la nå spillet for guds skyld bli mer inspirert av 3`ern og ikke 4`ern.. hvis det blir som 4`ern så er nok jeg ferdig med HoMM serien gitt.. *gjøre seg klar til et par brett på 3`ern i kveld på bakgrunn av teasern*

Skrevet
en velkommen nyhet, men jeg må nok si som en del andre, la nå spillet for guds skyld bli mer inspirert av 3`ern og ikke 4`ern.. hvis det blir som 4`ern så er nok jeg ferdig med HoMM serien gitt.. *gjøre seg klar til et par brett på 3`ern i kveld på bakgrunn av teasern*

Hva er det alle misliker med 4'eren egentlig? Det er jo omtrent make som 3'eren med noen små forandringer og litt mer "avanserte" greier her og der.

Personlig synes jeg Homm 1 har den beste feelingen, hvis man i det hele tatt skal trekke frem noen. 2'eren holdt det også gående ekstremt lenge, mens 3'eren var mindre interessant. Fikk tilbake interessen når 4'eren kom og den har holdt seg og nå gleder jeg meg som bare det til 5'eren.

Hadde aldri noe spesielt forhold til 3'eren, men kanskje de som har det startet å spille heroes-serien når dette spillet kom? Selv begynte jeg å spille det med en gang 1'eneren kom og der ble det brukt mange timer.

Skrevet

Grunnen til at mange misliker 4'ern er pågrunn av 3D-motoren..

Noen syns dette er helt greit, og aksepterer det som den 4 i rekka.. Som deg SBS

Skrevet
det må døkk forstå

Jaha?

Og hva i alle dager gjør dette innlegget i denne tråden her? Har du lyst til å gi noe kontekst til dette, eller er dette en "fortsettelse" på innlegget ditt fra 3 dager siden?

Skrevet

Har prøvd HOMM3 og HOMM4. Førstnevnte var best av dem (uten problemer).

Det skal nok bli bra dette, bare det blir bedre enn 4'ern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...