DooBler Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hei Jeg trenger hjelp til å velge ut et hovedkort og RAM. Har en AMD XP2000. Det skal ikke vere noe dyre saker. Noen som vet om noen hk og Ram som er kompitable med hverandre. Skal ha 1024mb ram. Det bør vere så billig som mulig. Mvh. DooBler
Marius_EV Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Da ville jeg ha kjøpt det billigste demo hovedkortet du finner, Og oppgradere hele systemet senere. Ram'en bør være såpass at du kan bruke den på fremtidige systemer.
amarios Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 skal du overklokke så er Abit NF7-S v2.0 et godt valg, koster ikke mer enn 400-500,-. (Hvis noen webshopper har det inne da)
Azton Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg ville kjøpt et veldig billig hovedkort, og lagt pengene i rammen, som du kan bruke hvis du oppgraderer senere.
fflex Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Ja kjøp et billig nforce2 HK så går det nok bra! Tror de fleste kjente minnemerker vil fungere helt fint på de kortene. Ville nok kjøpt f.eks Corsair ram som er kompatibelt med det meste, slik at du muligens kan ta det med deg ved fremtidige oppgraderinger.
Darth Kjell Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg ville kjøpt et veldig billig hovedkort, og lagt pengene i rammen, som du kan bruke hvis du oppgraderer senere. Innen han oppgraderer er sikkert DDR2 eneste virkelige alternativ.
DooBler Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 For eksempel: Abit NF7 og Corsair Vil desse passe sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå