fxwz Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 Rart hvordan folk får panikk hver gang msn slutter å funke. Er det så farlig da? Enig, hvorfor lager man ny tråd hver gang MSN er nede? Kan jo bare legge inn et innlegg i en av de veldig mange eksisterende trådene om samme emne! Ja, vi liker vel ikke disse trådene, men altså jeg spurte om MSN var nede, også svarer flere ti talls folk at det er det! Holder med ett svar, så du har ett poeng! Så spør i en av de gamle trådene, er ikke irritabelt med mange svar som du sier, men mange tråder av samme sak. Benytt Sticky tråd om samme emnet istedet. Oi har aldri lagt merke til den før! Tråden min er rapportert til en moderator!
_Adler_ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hei! Var logget på med MSN disconnecta automatisk for ca. 10 minutter siden, nå kommer jeg ikke inn lengre. Besøker jeg MSN service status siden får jeg denne meldingen: Server Error in '/' Application.Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration> Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL. <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration> så her er det nok noe som ikke stemmer
embark Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) MSN er noe dritt! Ferdig med den saken. Edit: For de som er skikkelig fortvila, så virker WebMSN Endret 30. mars 2005 av fragmaster Jay
aadnk Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Huff, det er alltid like irriterende når MSN er utilgjengelig. Selv om man naturligvis kan gå over til en annen protokoll i mellomtiden (IRC eller Trillian f. eks.), hjelper det jo lite dersom mesteparten av de resisterende MSN-brukerne ikke migrerer. Da kan du jo ikke snakke med venner likevel. Men personlig synes jeg det er verre når hw-forumet går ned. DA er det ramaskrik ...
_Adler_ Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Men personlig synes jeg det er verre når hw-forumet går ned. DA er det ramaskrik ... Enig , har det skjedd før egentlig?
Musty Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 kom på igjen akkurat nå når jeg leste denne posten.. og nå er det 2 stk online
Pels Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Nix her http://messenger.msn.no/Status.aspx --> Server is too busy Endret 30. mars 2005 av Fur
Chief_R-W Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Var ikke noe nytt nei. Greit å kunne sjekke msn status om de er oppe.
aadnk Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Yup, jeg er pålogget nå. Men hvilket syn var det som møtte meg idet jeg logget på. Akk, ingen andre enn meg var pålogget. Nå har det heldigvis tatt seg opp igjen - tre kontakter til nå, og det øker stadig.
aadnk Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Men personlig synes jeg det er verre når hw-forumet går ned. DA er det ramaskrik ... Enig , har det skjedd før egentlig? Det har skjedd enkelte ganger. Som oftest er dette et resultat av ren rutinemessig vedlikehold, men andre ganger har teknikken feilet og forumet har vært nede. 4 kontakter!
amarios Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 aaaargghh! hater microsoft! de klarer jo aldri å lage et program som funker stabilt! jaja.....blir vel å funke etter hvert...
1447 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Får abstinenser når msn er nede Ikke noe avhengighet ute å går her nei
gogodidi Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) every time you use MSN "god" eats a kitten sorry, bare meg og meg og, amarios MSN, det er ikke noe program det er serveren(e) som klienten cobler til . MSN messenger er klienten som jeg ikke liker *shudder* hater det Endret 30. mars 2005 av gogodidi
Pels Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 aaaargghh! hater microsoft! de klarer jo aldri å lage et program som funker stabilt! jaja.....blir vel å funke etter hvert... enig der.
Anbefalte innlegg