Gå til innhold

Skjermskudd på Series60


Anbefalte innlegg

Er jo massevis av programmer til S60 som er langt mer interessant enn et screenshot-program. Dere skrev jo f.eks. her en dag om et "tyveri-alarm" program. Hvorfor ikke teste slike programmer i stedet?

Som SiR0 skriver planlegger vi å starte for fullt med programvaretesting. Da er nok best å starte med noe litt simpelt for å prøve seg fram, samt se på reaksjonene fra noen av leserne.

 

Man må lære å krype før man lærer å gå ;).

 

 

QuickOffice kommer nok også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til UIQ:

http://my-symbian.com/uiq/applications/app...ldAuto=25&faq=2

 

Det finnes gratis også, men det fant jeg ikke nå.

 

Simen1: Ved SE, sikter du da til Symbian-mobilene deres? Man får lignende programmer (se lenken over) til SE sine Symbian-mobiler, men ikke deres vanlige mobiler.

Lastet ned demoen. Bra program ;)

 

Edit: Hjelp! Jeg tok disse screenshotene, men hvordan lagrer jeg dem? De ligger p programmet, men jeg får ikke overført de til mine bilder el.l ;)

 

Edit 2: Fant ut at bildene lagret seg automatisk på minnekortet ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar
Vi planlegger å starte for fullt med programvaretester fremover, og vil bevege oss inn på både kontorprogrammer, fjernstyring, kontorarbeid, sikkerhetspakker m.m. Men et sted må man da alså starte. :)

Høres veldig bra ut :)

 

En "ukens symbian-program" -seksjon hadde kanskje vært noe. Det finnes jo utrolig mye bra programvare som du ikke er klar over at eksisterer.

Lenke til kommentar

Oppturen ligger i at dette handlet om programvare, satte nesten middagsmaten fast i halsen av glede; men artikkelen var grei; og jeg må si meg enig i med Lurifaksen at "temaet" var heller av det kjedelige slaget.

Men når det er sagt så skal jeg leve videre i håp om flere slike artikkeler; gjerne om noe mer "hett"/'viktig'/mer brukt program.

Lenke til kommentar

Nå er vel sikkert ingen av de programmene nevnt i den testen mulighet til å ta skjermskudd av de ekstra 12x176 pikselene på for eksempel SX1 og SendoX. Remote S60 kan forresten gjøre det. Det er meget bra, men kan bare ta bilder av telefoner koblet opp mot PC-en.

 

Her er en tråd med noen S60-skjermskudd...

 

 

Ja. Er veldig enig med deg. Samme som Blåtann, man sier ikke det, man sier Bluetooth...

...Ja, det kommer sikkert en og sier at Blåtann kommer fra en eller annen konge, og derfor skal man bruke det.

En viking faktisk, "Harald Blåtann".

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...