Gå til innhold

Spørsmål angående CoolerMaster Aerogate II


håvard87

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg skal bestille CoolerMaster Aerogate II, har jeg noen spørsmål:

 

Etter hva jeg har forstått følger det med en temperatursensor for hver kanal på CoolerMaster Aerogate II, men hvor skal disse kobles inn på selve viftestyringen når også 4 vifter er tilkoblet den? Har lagt med et bilde der jeg har ringet rundt med rødt områdene hvor jeg antar viftene skal tilkobles. Tegn gjerne på hvor sensorene festes.

 

Hva brukes den ene av de kontakene jeg har ringet rundt med blått til? Den ene skal vel brukes til strøm, men hva med den andre?

 

En annen ting jeg lurer på er hva som reguleres når man vris på hjulet i fronten på styringa? Er det viftenes omdreiningsfart (RPM) som da regulere, så man da kan følge med på og se at temperaturen synker ettersom hvor høyt du regulerer roteringshastigheten?

 

Et siste spørmål er hva i all verden er den greia som er tilkoblet den ene kanalen? Er det ei lita vifte som allerede er tilkoblet når man kjøper styringa? Case-kanalen?

 

Håper på hjelp, så jeg endelig kan få bestilt denne godbiten av ei viftestyring. :w00t:

 

EDIT: Jeg trykte på "lag nytt emne", men så kom jeg på at jeg hadde glemt å legge ved bildet, så jeg trykte "stopp" i browseren og la ved bildet - dermed ble det opprettet 2 nesten identiske poster. Kan en moderator være grei å stenge denne?

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...