Gå til innhold

starwars empire at war

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blir som Lucas art sier at det blir, så kommer du til å få en følese du nesten aldri får i et spill. Ærefrykt, når du ser en armada av Empire Capital Ships eller følelsen av å væreunder press og på flukt når du styrer den lille opprørs styrken din. Sorg når du ser din lille flåte bli knust under Imperiets jernhånd. Tror ikke at det blir slik men GLEDER meg VELDIG :dribble: Har altid elsket star wars :love: og nå kan eg styre nesten alt i galaksen, eg klarer ikke å snakke mer om det. Eg bare gleder meg mer.

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gjett hvem som skal gå berserk med AT-AT walkers på det spillet :dribble:

Ser ut som et bra spill, men en ting; Jeg er sikker på at jeg hadde et star wars strategispill for noen år siden.. Noen som vet hva det het?

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Gjett hvem som skal gå berserk med AT-AT walkers på det spillet :dribble:

Ser ut som et bra spill, men en ting; Jeg er sikker på at jeg hadde et star wars strategispill for noen år siden.. Noen som vet hva det het?

Jeg er ganske sikker på hvilke spill det er ja, men husker ikke hva det het... Det spillet synes jeg ikke var så ekstremt bra.

Tror kanskje det var Star Wars Rebellion det het

Endret av Imposter
  • 2 uker senere...
Skrevet
jeg så på gamer.no sine utgivelses datoer å der stod at Empire At War Slippdato: 3. kvartal 2005!

hva betyr 3.kvartal?

Kvartal = en kvart = en fjerdedel (av året) Vi har tolv måneder i året da blir 3. kvartal; juli, august, september.

Men her står det at det kommer våren 2006

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Litt OT, men må nevnes like vel...

Huff, det er trist å vite at den siste Star Wars filmen er laget, for det betyr at det kanskje også slutter å komme spill basert på det geniale universet. Trist er det. :cry:

EDIT: Har ikke fulgt med på EaW så mye i det siste, så jeg må bare spørre:

Skal det bli noe politisk innsyn i dette spillet? Noe à la Rome, med et stort oversiktskart som man kan holde seg på når det ikke er slag, eller blir det litt mer BFME-aktig, med litt mer story-driven, scriptet krigføring hvor man liksom ledes litt mer?

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Du har jo Story mode der du tar rollen som enten Rebel eller Empire og så for du oppdrag som driver historien fremover, men det som er moro her er at selv om du taper et slag som er i historien så forandres storyen til at du tapte der.

Og så har du Singel Player der du er som Total War serien, første man til å drepe alle eller eie alt.

Tror det var sånn :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...