Gå til innhold

Spillverket.no: Logitech MX518 VS Razer Diamondback test?


Anbefalte innlegg

Flere og flere poster på diversre forumer rundt omkring på internett omhandler akkurat dette, hvilken er best? Er Logitechs nye vidunder en verdig motstander til "alle" gameres favorittmus? Jeg syntes dette ville vært en kjempebra test som ville gitt mye til mange, inkludert meg selv. Jeg har for tiden planer om å kjøpe ny mus, men vet ikke hva jeg skal velge.

Hvis dere hadde vært så snille å laget en slik test tror jeg dette ville vært punkter som hadde hatt mye å si:

 

- Programvare, muligheter for instillinger. (Logitech skryter av at man kan instille DPI "On-the-fly" i spill, men det kan tydeligvis Razer's mus også(?))

- Pris

- Tilgjengelighet

- Hvordan den oppfører seg i forhold til overflater. (Her sliter jeg. Razer er en kresen liten tass, og vil helst ha premium underlag (som div. Icemat modeller), men har ikke hørt noe fra Logitech selv eller tester fra andre parter om dette.)

 

Jeg tror mange kunne nytet godt av en slik test, pluss at hele gaming-miljøet ville fått noe å gå etter bortsett fra random forum-post tester.

 

På forhånd takk,

Mvh LuggagE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vil teste Logitech MX518 så snart Logitech overleverer oss et testeksemplar. Vår testansvarlig for mus er imidlertid på flyttefot om dagen, og det kan kanskje medføre noe forsinkelser i forbindelse med denne testen. Han har tidligere testet Diamondback og flere andre profilerte gamingmuser, og vil naturligvis kunne sammenligne dem om nødvendig.

Lenke til kommentar

Er ikke noe som heter best siden det er meget individuellt og spesiellt mellom de 2 musene siden teknisk er de identisk.

 

Razer Diamondback er lagd for folk som sitter med hånden i en spesiell grep posisjon noe MX serien ikke har . Der kan du hvile hånden så dette er meget forskjellig og vil appelere til 2 totalt forskjellige målgrupper.

 

Mus og musmatte må testes grundig og gjøre deg opp en egen mening om.

Personlig bruker jeg Steelpad pga aluminium overflate som gir meg nok friksjon for å få 100% kontroll over bevegelsene. Dette er umulig med en funC eller icemat f.eks.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...