Gå til innhold

Bytte deler i jobbe PC


Anbefalte innlegg

Har en PC som sliter litt og tenkte å prøve med nytt billig og bra hovedkort (må nok ha ny RAM også) Det gamle Aopen hovedkortet har kondensatorer som lekker noe guffe så jeg kan ikke bruke det lengre.

 

PCen brukes kun til Office, mailing og internett, men jeg vil ha så bra deler som mulig selv om det må være billig. Hva bør jeg velge?

 

Har endel SD RAM liggende, men tenkte å la det ligge, ellers så har jeg en Socket A AMD XP2000 Prosessor, CPU-kjøler, SMC 10/100 PCI nettverkskort og et PCI Matrox II skjermkort som er helt OK, dette må passe med de nye delene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ville jeg anbefalt : Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra 400 Socket-A,Firewire,S-ATA,ATX,GbLAN, AGP8X fra Komplett...

 

Dette har rykte på seg for å være det beste socket A hovedkortet som finnst...

GbLAN = Kast SMC-kortet ditt

 

Ellers : RAM :

Corsair XMS3200C2 DDR-DIMM 512MB PC3200 32Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns fra Komplett...

 

Dette er en helt grei RAM-brikke til en helt grei pris...:D

Lenke til kommentar

Kanskje du burde rette blikket mot Corsairs Value serie. Greit minne til en billig penge :) Hvis du tar deg en tur innom komplett.no, trykker på demovarer og så hovedkort, så finner du deg kanskje et greit hovedkort til en rimelig pris. Abit NF7-S v2 er også et strålendes hovedkort innen Socket A klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...