hallgeirl Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Skal vi se... Blizzard annonserte at de kanskje skulle gi ut ny patch den 18. med forbehold om at mye kan skje at den ikke kommer: Den kom ikke, og folk klaga som et uvær. Blizzard annonserte at den skulle komme den 25.: Det stemte, men folk klager og klager over at den ikke kom på Torsdag, selv om weekly maintenance er på FREDAG! Blizzard gir oss 2 ekstra dager (det vil si ca. 2 millioner kroner tapt fortjeneste regnet ut fra at det er 300 000 spillere i europa): "Å nei, 2 dager er ingen ting!" Forsåvidt så er ikke forumet her på langt nær så ille når det gjelder sånn klaging som på wow-europe.com
ØysteinT Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Unnskyld meg, men hva i himmelens navn er 2 dager? Zero, njet, nada.Tilsvarer vel 8 kroner eller noe sånt. Syns det blir en vits. La meg se. Hvis det tilsvarer 8kr per spiller, så vil det si rundt 12 million kroner totalt (de har fått det samme i USA). Det er litt penger det. Øystein
hallgeirl Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Unnskyld meg, men hva i himmelens navn er 2 dager? Zero, njet, nada.Tilsvarer vel 8 kroner eller noe sånt. Syns det blir en vits. La meg se. Hvis det tilsvarer 8kr per spiller, så vil det si rundt 12 million kroner totalt (de har fått det samme i USA). Det er litt penger det. Øystein De har ikke fått det i Korea, har de det? Jeg så du hadde regna ut ifra at det var 1,5 millioner spillere totalt. Er det så mange spillere kun i USA og Europa? Sier ikke at jeg tror det er galt, bare nysgjerrig Og bare for å pirke litt: det er nærmere 6 2/3kr pr. spiller (100kr / 30 dager * 2), som utgjør 2 millioner kroner forskjell om du regner med 1,5 millioner spillere. Det er uansett veldig mye penger så det er ikke så lite som folk flest skal ha det til ("2 dager er jo ingen ting" sier dem), og det var vel hele poenget Endret 30. mars 2005 av ZiggWarth
Aiven Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Arathor er aldri nede. Har vært noen bugs, så to dager synes jeg er rimelig.
Aiven Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Forsåvidt så er ikke forumet her på langt nær så ille når det gjelder sånn klaging som på wow-europe.com Det hjalp da psilocybe mekket offisiell whine tråd Endret 30. mars 2005 av Munch
Rookie_NO Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Det er TOTALT meningsløst å regne i krone og øre her! Husk at selv om det er mye penger for vanlige folk, så er det i bunn og grunn kun snakk om to dager. Blizzard utvider din ene spillemåned med 6.6% med disse to dagene. De taper ikke 6% av spillinntekten sin på dette, nærmere 0.00001%. Selv så kunne jeg klart meg uten disse to kompensasjonsdagene, det blir som å prøve og øke vannstanden ved å pisse i havet, sammenlignet med alle de dagene jeg har tenkt til å bruke på WoW! <ironi>Og til han luringen som kommer med den geniale ideen om at vi skal få 48 gratis timer... Smart </ironi> Endret 30. mars 2005 av Rookie_NO
hallgeirl Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Forsåvidt så er ikke forumet her på langt nær så ille når det gjelder sånn klaging som på wow-europe.com Det hjalp da psilocybe mekket offisiell whine tråd Ja, det gjorde det. WoW-forumet her ble mye renere synes jeg når all "serveren-er-nede"-praten ble samla på ett sted
Vegard87 Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 ikke at 2 dager er mye penger, men jeg syns det var bra av blizzard å gi det, så jeg kan føle at jeg får det jeg betaler for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå