jazZ- Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hei! Jeg har sjekka litt rundt her på forumet, og ser noen har noe av det samme problemet som meg. Jeg har altså en cpu som så og si brukes 100% hele tiden. Dette problemet kom etter at jeg installerte en versjon av Bearshare. Jeg har formatert og prøvd med utallige virusprogrammer. Noen som Kan hjelpe meg ? #Topic endret av moderator# Endret 29. mars 2005 av Jankee
pr0xy H4xx0r Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 har du prøv å kjørt spybot eller spysweeper, det gjorde eg og da forsvant det med en gang, og det er noen antivirus programmer som gjer at det blir brukt så masse
jazZ- Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Har ikke prøvd spysweeper, hvor får man tak i det?Er det ikke litt rart at det ikke forsvant etter jeg har formatert?
jh_ Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 (endret) Du kan følge en liten guide jeg har laget for fjerning av spyware, jeg pleier å bruke denne dersom jeg har spyware og virus. Fjerning av spyware: - Last ned Ad-aware SE - Last ned Spybot 1.3 - Search and Destroy - Last ned MS AntiSpyware (Om du har Windows XP) - Last ned Hijackthis - Last ned CWShredder Disse programmene finner du gratis på www.download.com. Før du tar ibruk noen av disse, start opp maskinen i sikkerhetsmodus, slik at du slipper å bli infisert MENS du skanner. Før du bruker noen av programmene, så går du på Kjør/Run - skriv msconfig (Under oppstart ser du hva slags programmer som startes hver gang du starter pc-en din, dvs. at du kan rense pc-en din helt for spyware, mens neste gang du starter pc-en din så blir alt installert på nytt) - Fjern uønskede programmer Dette kan også gjøres ved å gå på: Kjør/Run regedit ? HKEY_Local ? Software ? Microsoft ? Windows ? Current version - Run/runonce - Fjern uønskede programmer Deretter kjører du Hijackthis, og fjerner alle mistenkelige programmer og prosesser. Først når dette er gjort kan du kjøre alle programmene, hvilken rekkefølge du gjør det i har ikke noe å si. Sørg for å ha de siste versjonene og oppdateringene av programmene! Når du har gjort dette så tar du en virus-scan her. Endret 29. mars 2005 av jh_
seacman Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hvis du har formatert så tror jeg heller cpu'en din synger på siste verset
Pels Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hvilken prosess er det som tar 100% ? Bearshare? Er den fortsatt på 100% etter formateringen?
jazZ- Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Bearshare har jeg sletta og uninstallert for lenge siden:P Så det kan godt hende at det er cpu'n som synger sitt siste værs, er tross alt en veteran jeg sitter med.. Amd athlon 1 ghz
O. B. Lix Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nææh, det trenger ikke være noe galt me cpuen din. Men trykk alt-ctrl-del og finn ut hvilken prosess som stjeler all kraft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå