El Matador Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 ^^ Jeg vil ha bildene i .jpeg Kan noen legge ut et bilde de vet er .jpeg og et de vet er .bmp? Skriv hva som er hva da.
Shimano Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Prøv å slette temporary internet files hvis du bruker IE.
El Matador Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Hvordan gjør jeg det? Bruker Avant, Men det er jo bare et skall utenpå IE
kjeklulf Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Og Verktøy -> Alternativer for Internett -> Generelt -> Innstillinger -> Vis objekter -> Fjern objekter som er skadet.
El Matador Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 (endret) Tror jeg fikk slettet Temporart internet files. Det går hvertfall å lagre i .jpeg Takk skal dere ha!! Hva var grunnen egentlig? kjekt å vite Endret 29. mars 2005 av Kissa4ever
Ninasoeta Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også fått det problemet. Prøvde å gjøre det som stod over der, men problemet er ennå. Jeg så også på et annet forum der hvor vi skulle trykke verktøy/alternativer for internett/innstillinger/vis objekter også slette det som stod ukjent. Men jeg får ikke slettet den ukjente filen... når jeg høyreklikker, så står det bare egenskaper. Noen som har peiling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå