superreven Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Har prøvd på 3 forskjellige servere; Sunstrider, Zenedar og Emerald Dream - alle er forøvrig low populated. Noen andre som opplever dette?
Bamse_ Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hva er det som skjer når du prøver å lage karakteren da? Får du en feil melding?? osv..
OscarWoHA Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Pass på at det er navn som er tillatt. Eksempel på navn som ikke er tillatt er Blackhorn.
superreven Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 (endret) Får ingen feilmelding eller noen ting.. det dukker bare ikke opp en ny karakter når jeg trykker på "create character" etter og ha valgt rase/klasse osv. Navnet er ikke upassende heller, etter min mening. edit: LOL, det var navnet som gjorde det! Jeg hadde valgt navnet " Elwing " på en NE female som jeg skulle spille, og det var tydeligvis "skummelt".. Testet med "Kjellaug" og da gikk det fint! Elwing er forøvrig noe jeg har tatt fra Tolkien lore: Elven princess of Doriath. Elwing the White was the beautiful daughter of King Dior and Queen Nimloth of Doriath. She was the only member of her family to survive the sacking of Menegroth by the Noldor in the year 509 of the First Age of the Sun ... edit2:leifer Endret 28. mars 2005 av superreven
Bamse_ Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Det kan hende fordi navnet er i bruk... Skjedde en del med en kompis av meg og..men det var fordi det var enten upassende nick eller i bruk..
superreven Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Det kan hende fordi navnet er i bruk... Skjedde en del med en kompis av meg og..men det var fordi det var enten upassende nick eller i bruk.. Burde fått en liten beskjed ingame, om at det var ett "upassende" navn.. Jeg forstod iallefall ingenting!
Dondrio Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 hadde samme problemet, men funka når jeg tok en annen server!
M@R7!N Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Nicket "Pepper" funket ikke her sist gang jeg lagde ny char. :!: Fikk ikke opp at navnet var i bruk eller noe, men characteren ble ikke opprettet :S
akristina92 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ja, det er sånn. Lager du en char med et navn som allerde er i bruk, kommer du bare frem til der du skal velger char, men den charen du laga er ikke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå