Gå til innhold

Klarer ikke flytte mms fra innboks på N6170


Anbefalte innlegg

Har forsøkt å få lagret mms meldinger i min nye Nokia 6170, men får hverken flyttet de, eller lagret de under mappen lagrede elementer. De legger seg selvfølgelig i innboksen, men denne sletter jeg jevnlig slik at disse mms meldingene på en måte ligger i veien. Ønsker å få disse over til Lagrede elementer, men finner ikke noen steder å utføre dette på... Vanlige tekstmeldinger kan jeg seff gjøre dette med, de kan jeg både redigere og lagre hvor jeg vil, men altså ikke mms... Er dette rett og slett en bug? Har Nokia bajset på leggen igjen? Eller er det jeg som ikke skjønner dette? Har jo fått dette til med mange telefoner jeg har hatt, men altså ikke på denne... Og for ordens skyld, jeg er ikke alldeles bak mål når det gjelder mobiler... tror jeg:) Håper noen kan hjelpe

Mvh Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

Dersom du ønsker å få innkommende MMS-meldinger til å automatisk bli lagret i en bestemt mappe, så er jeg ganske sikker på at det ikke er mulig (uten ekstraprogrammer i alle fall).

 

Alt som kommer inn på telefonen havner uansett i mappen "innboks". Du kan imidlertid velge om den skal bruke telefonminne eller minnekort.

 

Utrolig irriterende at det ikke går. Filer du sender via bluetooth har da ingenting å gjøre i "Innboks" - jeg ønsker selvfølgelig at disse filene skal lagres rett på minnekortet i stedet.

 

 

 

Edit: Dersom du mente å manuelt flytte meldingene så skal det være fullt mulig å gjøre ved å velge meldingen, og velge "Flytt til mappe"?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Det var det jeg mente, men det er ingen mulighet for det heller... Menyen "flytt" kommer ikke opp når jeg merker av en mms. De eneste valgene jeg får opp er:Åpne bilde, Åpne lydklipp, slett melding, besvar, svar til alle, bruk detalj, videresend,og meldingstdetaljer. Og hvis jeg merker av meldingen før jeg åpner den får jeg følgende alternativer:Slett melding, besvar, svar til alle, Videresend, og meldingsdetaljer :cry:

 

Utrooolig irriterende!

Lenke til kommentar

Det er jammen kett å surre der ja... Har surfet endel på sidene til Nokia iløpet av dagen, og har meldt meg inn i ClubNokia, da kan jeg kontakte kundeservice via telefon imorgen. Det skal bli moro å høre hva de mener om dette, ser ut som det har skjedd en glipp hos utviklingsavdelingen... Vel vel, skal holde dere oppdatert om det om dere vil det:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...