Gå til innhold

TES: Skype og Morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har lyst til å være med å skype(gratis internett telefoni) mens de spiller morrowind? Det er kjempegøy og man kan spørre om tips og slik MENS man spiller:D Noen har som regel alltid vært på de plassene man selv er på nå... Erfaringsmessige tips kan man også få...

Vi er to stk som holder på med det nå, men det hadde vært gøy å få med en eller to til...(alle er i samme samtale...)

Ps: vi er begge omkring 20 år..

Endret av ZoneBlade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er med som et egg vetu :)

kom igjen folkens, det er sinnsykt artig! fungerer neeeesten som å spille over xbox live dette her :D

Må jo skape en liten "klan".

• 2 uker senere...
Skrevet
Han mener jo ikke klan I selve spillet da... Bare en klan sånn i virkeligheten hvor alle spiller morrowind...

Jepp, skjønte jo det... Men allikevel, jeg ser ikke meningen i det. Men nå skal jeg slutte å spre død og fordervelse, og heller overlate ordet til de som er interressert i det! :roll::yes:

Skrevet (endret)

Jeg spiller iallfall ganske ofte... nesten hvær dag:) Er nesten lv 20 nå... bare LITT til...

Skype navnet mitt er Zoneblade... bare legg meg til å send en msg eller noe...

Endret av ZoneBlade
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg blir med, starta med ny karakter i går, fighter ork med DIGER øks :D

Jeg legger dere til....husker ikke helt skype nicket mitt nå :blush:

Hva slags karakterer er dere som driver med dette?

Spiller dere med exp. packene?

Endret av figure_02
Skrevet

Hadde en test på lørdags formiddag, med et godt resultat.

Vi spiller begge med Nord characters, jeg bruker Crusader som class, zoneblade har en selvmekket en.

Vi spiller med begge exp. pakkene og, ja... lenge leve GOTY edition :)

Jeg er klar for en ny runde i morra (tirsdag) hvis det ikke blir mye overtid på jobben. Resten av uka er jeg stort sett opptatt på kveldstid...

Skrevet

Jeg er med på Tirsdag også:) Når da forresten?

Er muligens opptatt fra klokka 17 til 21 på tirsdag(skole), så framt jeg ikke plutselig blir *syk*:)

Skrevet

er ikke noe problem allikevel... jeg har ikke begynt på expansion innholdet på denne gamen enda, og kommer ikke til å gjøre det på en god stund ennå...

uansett er vi på vidt forskjellige steder i spillet, så dette er ikke noen avansert form for multiplayer, men mer følelsen av å sitte i samme rom og spille samme spill hvis du skjønner?

Skrevet (endret)

Kan jo kanskje nevne hva vi gjør mens vi skyper...

vi sammenlikner f.eks, stats, lv, karakter, våpen/armor, hvor vi fant ting, hvordan man lager ting, hvor ting er, hvor huler og sånt er, hvor personer er osv... Noen tar pauser fra spillet nå og da(er jo en selvfølge... flere timer foran skjermen er jo skadelig...).

og dessuten så spør vi stortsett om hint og sånt når vi trenger det(noen dager spør man, andre dager ikke. Da bare spiller vi:)... vi snakker ikke 100% om morrowind hele tiden liksom... Noen ganger kan vi skli over på hobbyer eller andre spill(eller annet som musikk, film osv)... men spørsmål om morrowind er førsteprioritet:D

Endret av ZoneBlade
Skrevet
flere timer foran skjermen er jo skadelig...

Sikker? Jeg har ikke merket noe... :roll:

Ikke jeg heller :roll:

Personlig tror jeg slikt er bare tull og tøys, mange timer foran en skjerm er bra for øyene! (såfremt det ikke er en stygg CRT med stråling da :p)

Skrevet (endret)
flere timer foran skjermen er jo skadelig...

Sikker? Jeg har ikke merket noe... :roll:

Ja, jeg er sikker. Men ikke spam opp tråden min nå da... Vi kan ta denne diskusjonen i en annen tråd..

Endret av ZoneBlade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...