Passasjer Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Ok, dette er hva som skjedde: Jeg har aldri hatt noen problemer med å spille noen spill, men å avslutte dem derimot, kan noen ganger være slitsomt. Når jeg avsluttet noen spill(Brothers in Arms, Republic Commando, Unreal Tournament 2004, for å nevne noen) kom det blåskjerm og maskinen restartet. I dag lastet jeg ned nyeste omega-drivere, og alt funker fint. Noen som vet hva som har skjedd?
Passasjer Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Ja, men tror du at det kan forårsake blåskjerm etter avslutting av spill? Uansett, bra forslag. Hadde vært greit å vite hva det var, så slike problemer ikke oppstår i fremtiden.
Dr.Gonzo Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 (endret) Det er et velkjent problem at DEP i er i konflit med enkelte nvidia drivere og kan forårsake blåskjerm når du avslutter et spill som bruker UT motoren, dette gjelder AMD64. Det beste er å disable DEP eller bytte driver. To disable DEP, perform the following actions: * Click Start -> Run * Enter Attrib C:\Boot.ini -r -h -s * Edit C:\Boot.ini with Notepad * Under [operating systems] replace the parameter /NoExecute with /Execute * Save the Boot.ini file * Click Start -> Run * Enter Attrib C:\Boot.ini +r +h +s * Restart your computer Endret 27. mars 2005 av Dr.Gonzo
Passasjer Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Ok, takk for hjelp. Hva er DEP? Tror de fleste av spillene det gjelder bygger på Unreal-motoren.
Dr.Gonzo Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...n/sp2mempr.mspx
Passasjer Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Ok, tror jeg beholder Omega-driveren og la DEP stå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå