Gå til innhold

Brev til en internettmisbruker


13Marius37

Anbefalte innlegg

Brev til en Internettmisbruker

Til min kjære mann

 

Jeg skriver dette brevet på mail, så jeg kan være sikker på at du leser det. Jeg ber om unnskyldning for metoden, men jeg tenkte å fortelle hva som har skjedd hjemme siden datamaskinen din gjorde inntog i våre liv.

 

Vår datter, Anne, fylte 3 år i september. Hun er veldig lik deg da du var på den alderen. Hun er også veldig smart. Hun snakker fremdeles om da du var sammen med oss hele dagen på bursdagen hennes. Det var en fin dag for henne, til tross for at det blåste og vi hadde strømbrudd.

 

Jeg har det bra. Jeg bleket håret for omtrent et år siden, og syns selv det kler meg. Gunnar... jeg mener Herr Olsen, avdelingssjefen min, har vist stor interesse for min karriere, og han er blitt en god venn av familien.

 

Vi pusset opp stua sist høst, den er blitt fin. Jeg er sikker på at du har lagt merke til det. Jeg har forøvrig laget et hull i veggen inn til kontoret ditt, så du skal få frisk luft.

 

Min kjære, jeg må avslutte nå. Gunnar, ehh.. Herr Olsen har bedt oss på ferie, og jeg må pakke. Jeg har sørget for hushjelp, som kommer til å ta hånd om huset mens vi er borte. Hun kommer til å servere deg mat og drikke ved skrivebordet, nøyaktig som du vil ha det.

 

Jeg håper at du og datamaskinen kommer til å ha det fins mens vi er borte. Anne og jeg kommer til å savne deg. Det hadde vært hyggelig om du brukte tiden og tenkte på oss de gangene maskinen trenger en omstart.

 

Klem, din kone Astrid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...