Halvliter Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Eg får ein feilmelding i NOD32 når eg søker etter virus, kjører Windows XP Professional med SP2: Er det nokon som har den fjernaste anelse om kva dette kan være ?
riktig Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Utifra teksten på bildet vil jeg anta at det er et virus som hindrer NOD32 i å gjøre jobben sin. Jeg hadde en lignende sak med Norton da jeg brukte det. Kjør scan i sikkermodus og se om det funker. Evt kan du prøve å kjøre en online scan. Edit: Ser at det ligger i minnet, da jeg jeg jammen ikke sikker... Endret 26. mars 2005 av SirMaximus
janfredrik Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 1: Start i sikkerhetsmodus. 2: Slå av systemgjenopretting 3: Gå inn til http://housecall.trendmicro.com/ og scann maskinen din.
Anonym234 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Litt off-topic: Skal man kunne være på internett i sikkerhetsmodus? Funka ikke å være på internett i safemode på en av maskinene mine..
perpyro Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Nei internett fungerer ikke i sikkerhetsmodus. I sikkerhetsmodus starter maskina med et minimum av drivere slik at eventuelle feil ikke skal gjøre det umulig å få starta mskina, forde får du ikke start kan du ikke gjøre noe med det heller og er du heldig så blir ikke eventuelle virus kjørt i sikkerhetsmodus, noe som gjør de mye lettere å fjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå