Gå til innhold

Hva mener du er beste Force Power? (KOTOR)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Regner med at Topic sier det meste. Hva mener du?

Jeg synes Forcecrush som blant annet sith Lord får er ekstremt bra, serlig i kombinasjon med force channelig formen.

Force Storm er også bra.

Endret av Imposter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Force grip er jo drittkult, tenk å kunne det da hadde ingen kødda med deg :!:

Men i spillet statis field og force storm har du dei er det null problem å drepe folk.

Skrevet
Dominate mind, på Nar shadaa overbeviste jeg noen street punks til å hoppa av platformen fordi det var raskere enn å gå hahaha!! :evil:

Me to! Første gang på lenge at jeg har ledd høyt under et spill...

Skrevet
Tror nok du hadde blitt brent på en stake rimelig kjapt hvis du hadde gått rundt og nuka folk med force lightning på høylys dag.

Åssen skulle dagens myndigheter med dagens teknologi tatt meg hvis jeg kunne bruke "the force"?? :p

Skrevet

Vel, vi vet jo alle at det er hemmelig branches i politiet som har magikere og synske. For ikke å snakke om Illuminati som består av gærne mystikere som styrer hele verden. De slenger bare opp et antimagi-skjold og lurer deg i fella.

Skrevet

Regner med at vi snakker KotOR2 her, da vil jeg si at Death Field er den mest brukbare force-poweren i spillet. Tar ikke dårlig damage og kan heale deg opp til fullt liv fort hvis du har nok fiender rundt deg- bruk med Force Channel for best resultat ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Regner med at vi snakker KotOR2 her

det går vel strengt tatt for det samme, da ingen er fjernet fra KOTORI -> KOTORII såvidt meg bekjennt.

Endret av Imposter
Skrevet (endret)
Regner med at vi snakker KotOR2 her

det går vel strengt tatt for det samme, da ingen er fjernet fra KOTORI -> KOTORII såvidt meg bekjennt.

Finnes flere spill med force powers enn kotor-spillene da..

Jedi knight-spillene, hvertfall..

Endret av Dark Knight

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...