anaconda Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Har ratt og pedaler liggende som nesten ikke er brukt. Flere år siden jeg kjøpte det. Fikk lyst til og prøve det. Håper derfor at noen kan anbefale noen gode bilspill jeg kan prøve. Spillet må ikke være vanskelig! Da gidder jeg ikke å spille.
Rikky Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Live for speed, hvis du er ute etter litt realisme. Det er ikke så veldig vanskelig, og er morsomt med ratt og pedaler.
Elendil Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Track Mania Trackmania er kjempemorsomt, men det blir kanskje for vanskelig med ratt og pedaler. Gtr er eit godt spel, sjå omtale til gamer. Need For Speed Underground 2...
JulianR Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 GTR anbefales! (spesielt siden du har ratt og pedaler)
sablabra Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ikke toca race driver da, må jo spille 2'eren . Richard Burns Rally er det beste rallyspillet (ekstremt vanskelig da). Live For Speed er jo også bra, og snart kommer 2'eren. Flatout er morsomt, spesielt om du spiller med andre. hmmm... kommer ikke på flere i farten. Hard Truck 2 om du ikke bryr deg om grafikken, og synes det er morsomt å kjøre trailer . Brom brom, håper du finner et bra spill da...
HWE Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ikke toca race driver da, må jo spille 2'eren . Richard Burns Rally er det beste rallyspillet (ekstremt vanskelig da). Live For Speed er jo også bra, og snart kommer 2'eren. Flatout er morsomt, spesielt om du spiller med andre. hmmm... kommer ikke på flere i farten. Hard Truck 2 om du ikke bryr deg om grafikken, og synes det er morsomt å kjøre trailer . Brom brom, håper du finner et bra spill da... RBR er jo ikke ekstremt vanskelig, men det er realistisk. Nytter ikke å kjøre som man kan i NFSU. RBR er det beste rallyspillet milevis foran resten syns nå jeg. Gleder meg til oppgraderingen av Live for speed, S2, men har vært leeeenge å vente, og fremdeles ikke satt noe releasedato annet enn i løpet av 2005. Kjøp LFS S1 og begynn å tren, den må man ha for å få spilt S2 uansett. Koster bare 12 pund pr del.
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Need For Speed Underground 2 er et godt alternativ, ja. Har spilt det på stor skjerm med ratt og pedaler, det er konge!
pcp160 Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Du bør nok spesifisere litt mer akkurat hva du er ute etter, om du ikke bare vil ha en brainstorming av alle bilspill da... Det eneste du sier er at du har ratt/pedaler, og at det ikke skal være vanskelig, da har du vanvittig mye å velge mellom, og det utelukker samtidig noen av de jeg syns er best. Richard Burns rally feks, er veldig bra, men du må være tolmodig, er ikke veldig enkelt. Det finnes jo et utall enklere rallyspill, Collin Mc Rae er vel det "beste" arcade rally spillet med litt realisme. Need For Speed er vel det som regnes for kulest i gatebil- arcade, enkelt, fartsfylt og høy harryfaktor. Og i dette segmentet er det jo også ganske mye og velge på, med forskjellig grad av troverdighet. Trackmania er jo også populært i "arcade- tøyseklassen" Tocca 2 er baneracing med litt mer realisme, men fortsatt ikke veldig vanskelig. Jeg vil også nevne F1 Challenge 99-02, som begynner å bli none år gammelt, men som er et svært bra F1 spill. I det spillet kan du velge så mye hjelpemidler at du nesten kan sitte å se på bare, og helt opp til vanskelighetsnivå i beste simulatorklassen, hvor du er sjangseløs uten mange timers øvelse. Som sagt, om du spesifiserer litt mer hva du er ute etter, er det lettere å gi deg gode råd, jeg nevner bare noen av de jeg kjenner til, og det finnes massevis, samt at smaken jo også er litt som baken. Hva slags ratt er det, har det force feedback?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå