Gå til innhold

[GTA]Vice City vil ikke installeres! *fikset*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fanken så irriterende!

Jeg prøver å installere Vice City, men det går ikke!

Jeg har hatt spilelt før, og tydelig vis (av en eller annen tåpelig grunn), så har jeg ikke avinstallert spillet, men slettet det!

Så når jeg pakker inn CD 1, og starter installasjonen av spillet (fikk så lyst til å spille det igjen), så kommer det opp noe sånt som "Are you sure you want to completely remove this application?".

Så jeg trykker jo selvfølgelig "Yes".

Det er da problemet oppstår!

Avinstallasjonen finner jo ikke filene (jeg har jo slettet dem), så da klarer den ikke å avinstallere spillet heller!

Hva skal jeg gjøre for å få møkka til å installere seg? (er temmelig forbanna nå, typisk PCer, så dumme at man kunne ha satt et A4 ark og en PC til en Iq test, og det ville komme bedre ut enn PCen).

PS: Jeg ønsker ingen svar som "formater hele PCen".

På forhånd takk for alle hjelpende svar. :)

EDIT: Jeg har fått det fiksa nå.

Av en eller annen grunn, har jeg ikek spurt han om hjelp før nå (er det noen som kan om data, så er det han! :p ), men han hjalp meg i allefall, og vi søkte opp noen filer og slettet dem, så nå virkelr alt greit.

Må bare beklage at jeg startet en hel tråd for noe som jeg klarte å løse selv.

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man bruker Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer, brukes også spillets egne uninstallfiler da? Eller vil den fjerne registeroppføringer uavhengig? Går ut fra det var problemet?

Skrevet
Hvis man bruker Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer, brukes også spillets egne uninstallfiler da? Eller vil den fjerne registeroppføringer uavhengig? Går ut fra det var problemet?

Jeg vet ikke helt om det bruker spillets program, men jeg fikk i allefall samme feilmelding da jeg prøvde å fjerne det fra "Legg til/Fjern".

Lurer virkelig på hvorfor jeg bare sletta spilelt uten å avinstallere det, bruker ALLTID å avinstallere ellers... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...