Gå til innhold

Bra hjemmeside prog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal sette opp en hjemmeside, men trenger noen anbefalinger til noe bra programmer som kan brukes..

Hade noe bra for noen år siden, men husker ikke hva det heter.

Må være "pretty easy" å bruke.. kan svært lite koding.

Taker for kjappe svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frontpage som ligger i officepakken er veldig enkelt. Men hvis du skal bruke den så blir det stygt i andre nettlesere..

Skrevet
Men hvis du skal bruke den så blir det stygt i andre nettlesere..
Mener du at resultatet ikke blir bra nok eller at andre nettleser enn IE får trøbbel når de skal vise siden? :hmm:
Skrevet
Men hvis du skal bruke den så blir det stygt i andre nettlesere..
Mener du at resultatet ikke blir bra nok eller at andre nettleser enn IE får trøbbel når de skal vise siden? :hmm:

Det blir fint i IE, men bruker du for masse av FrontPage sine egenskaper blir det kluss i andre nettlesere.

Annbefaler Macromedia Dreamweaver. :thumbup:

Skrevet
frontpage som ligger i officepakken er veldig enkelt. Men hvis du skal bruke den så blir det stygt i andre nettlesere..

Det kan bli stygt i andre nettlesere.

Skrevet

Hei!

Jeg holder på å lage en hjemmeside i Word. Ikke akkurat avansert, men... Kan det bli problemer å se siden bra da hvis man bruker FF eller Opera? Har skrevet "brødteksten" i Word og så får jeg se om jeg kan prøve et annet program.

Macromedia Dreamweaver f.eks.

Skrevet

Nvu er en open source WYSIWYG editor for Linux, Windows og Mac som iallefall ser bra ut. Har ikke hatt tiden til å teste det ut så mye enda, men det virker bra.

Noen som har erfaring med dette?

Skrevet

Hei!

Syns det virker tungvint med HTML koder, men om det er det vet jeg ikke. Man kan jo sikkert få mye kulere sider ved å bruke HTML koder da kan man bruke alle kodene, mens program bare har en del, er det ikke slik da?!

HTML reference library er et bra program med en del HTML koder. Bør prøves

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...