Tå. Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Siden jeg ser så mange rare tråder med "beste yrke for ditt og datt", så tar jeg meg litt tid å skrive litt om hva som er det "beste" yrke for alle classes. Blacksmith/engineering Hvorfor? Blacksmithing: For Anti fear trinket(immune mot fear om du skulle lure). Er ikke et must om du er undead da Engineering: Gir deg en del godsaker som kan brukes i PvP Det meste av det som lages i det andre yrkene kan du kjøpe, og de beste high end items får du i instancer likevel. Så der har dere svaret! Happy gaming
Kyppre Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Blacksmithing: For Anti fear trinket(immune mot fear om du skulle lure). Er ikke et must om du er undead da.... Hmm, blir denne soulbound da man lager den? høres ganske brukbar ut
Tå. Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 Er en blacksmith relatert quest reward, så svaret er ja!
Kuroneko Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 ...men skulle du ha lyst på penger er vel ikke skinning/mining noen dum ting heller?
Potetdamen Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 er rogue og jeg er skinner! tjenner fett på det 1g for 10 thick leather
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå