Gå til innhold

Mount, koster det 80, 90 eller 100 gull?:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å nærme meg lvl 40(snart 39), og får forskjellig svar hver gang jeg spør noen in-game, hehe. Jeg har klart å skrape samme ca 70 gull, men det jo litt kjekt å vite om jeg fortsatt mangler 10 eller 30 gull.

Jeg er forresten Night Elf.

Så hvis noen kan hjelpe meg med dette en gang for alle,så.... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var 18gull for riding skill, også 72g for selve mounten, så 90g totalt for gleden av å ri rett gjenom ørten mobs. Verdt pengene for det meste, du sparer mye tid, og tid er jo som kjent penger.

Skrevet

Dersom du har honored reputation hos Darnassus koster det 18g for training og 72g for nightsaberen, ja. Hvis ikke er det 20g for training og 80g for katta.

Skrevet

Haha, fant ut at siden jeg stakk fra Darnassus som lvl 3 for å hooke opp med noen venner i Goldshire, er jeg ikke honored :p

Får stikke å queste litt der da :!:

Skrevet

jeg har kjøpt mount selv! har en lvl 43 troll rogue. hvis du ikke er honored må du betale 80 for mounten og 20 for å lære å ri! hvis du er honored er det litt billigere

Skrevet
jeg har kjøpt mount selv! har en lvl 43 troll rogue. hvis du ikke er honored må du betale 80 for mounten og 20 for å lære å ri! hvis du er honored er det litt billigere

10% avslag hvis do er honoured. Noe som tilsvarer 2 gull fra riding skill (20g) og 8g fra dyret (80g)

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Mange som ikke har råd når de først er ute etter å kjøpe :!:

Har mount selv men er altfor dumt at du MÅ vente til level 60 for å kjøpe "mount 2". 100% opp i hastighet er jo en drøm å ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...