Frijazz Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Civilization IV er i rute. Jeg er spent på om noe nytt innføres i spillet. Kanskje de klarer å lage en editor og multiplayer som virker fra første stund også. Uansett, jeg ser fram til enda et spill i denne serien. Selv om jeg blir raskere og raskere lei av å spille dem.
orjanos3.16 Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jau, gleder meg til det blir utgitt ja. Holder utviklerne samme utviklingskurve som har vært fra første CIV er det nødt til å bli en ny klassiker. CIV 3 (og spesielt med conquests og play the world) er jo et helt fantastisk spill som jeg aldrig blir lei.
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Trodde at det ikke skulle komme Civ IV. Men heldigvis tok jeg feil!
Frijazz Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Jeg håper den nye 3d-grafikken gir nye muligheter, flere strategiske valg når det gjelder bygging av forsvar, krigføring og oppgradering av terrenget for eksempel. Kanskje krigføringen blir turbasert i sanntid, slik som i Pirates. Det ville vært morro, og det ville blitt muligheter for litt større salg.
TSP Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Har forventninger til dette spillet håper det blir bra .
OleR Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Lurer på hvordan civ hadde blitt med slag som i RTW...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå