Solsviken Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Er det noen her som har sett en test over dette kameraet ? Jeg har forsøkt å finne via google.com men finner ingen ting ? Jeg var over en tsjekkoslovakisk side, men satt på en pc som klikka i det jeg fant sida Setter pris på alle saklige svar
Black Star Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Finnes ikke så mange tester av den, og har ikke sett noen selv. Men da vi førte forgjengeren der jeg jobber har jeg hatt gleden av å teste den ut litt selv. Først og fremst... dette kameraet er KJAPT! Den tar faktisk bilde i det øyeblikket du trykker på utløseren. Imponerende. Ellers gjør det ikke noe med fem ganger optisk zoom og vidvinkel (tilsv. 28mm) i et ganske så lite og kompakt hus. Bildekvaliteten er heller ikke dårlig, og den har vel fem megapixel mener jeg å huske? Tviler på at neste utgave, r2, blir dårligere. Den største forskjellen er større skjerm tror jeg, kanskje en megapixel mer? Litt spent på denne, og vi skal visst allerede ha bestilt den, så det blir spennende å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå