kizzykazz Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hei har cs 1.6 og condition zero, men får ikkje innstillingane til å forandre seg når eg spelar, Eg har muse intensivity på 1.0 men musa er kjapp fordi. Hovrdan få ordne opp i denne feilen?? Takk for svar.. Mvh Kizz
Lars :) Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Kontrollpanel -> Mus -> Pekeralternativer -> Velg en pekerhastighet.
Juke Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hos meg hender det at det bugger litt, slik at muspilen plutselig går mange ganger kjappere enn ellers. Eneste løsningen jeg har funnet er at jeg må avslutte hele spillet (slik at jeg kommer ut i Windows igjen), og starte spillet på nytt.
kizzykazz Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 Har tatt ned hastigheten på musa til det minimale, men den er likevel kjapp i cs. Har tatt ned muse intensivity til det minale også, men er likevel kjappt.
kizzykazz Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 Har det på det laveste men fungerer ikkje fordi om....
Juke Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Hmm, høres ut som om du har fått den buggen jeg nevte, bare at den i ditt tilfelle inntreffer permanent... Du kan jo prøve å avinstallere spillet og installere det på nytt hvis du ikke finner noen andre løsninger på problemet.
Dwagon Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Kanskje du har en Razer mus? den er SYK i sens når du plugger den i. den har også et lite prog med egen sens kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå