Gå til innhold

En rar ramme ved spilling av avi, xvid etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg spiller av media som Xvid og Avi i media player 10 så er det en slags ramme rundt selve skjermen i Media Playeren ... Denen skjermen ser proff laget ut og må være en eller annen slags option . Jeg bruker også VLC og der kom det også denne rammen , men når jeg slo av denne optionen så ble den borte BARE i VLC :

untitled4mh.jpg

Jeg vil også gjerne spille av media i media player 10 og lurer på om det kan være en eller annen option i Media Player 10 eller XVID codecet jeg har installert som fikser denne rammen ?

Rammen er gjennomsiktig og ser lagd ut......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde ingenting da jeg prøvde den innstillingen her på maskinen.. Men hvis filmen er rippa widescreen, så vil jo den ramma være der. Tror nok det bare er VLC som har støtte for å ta den vekk...

Btw, du skal ikke bumpe før det har gått 3 dager...

Skrevet (endret)

Ja kan vel det hvis du forklarer til meg hvordan jeg tar prt screen I windows media player fordi den vil garantert ikke vises hvis jeg tar det med kameraet :p

Endret av gamerman
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta bildet av det med Media Player Classic heller .... Kan noen være så snill å finne et prog der jeg kan ta bildet ?

Jeg vil gjerne få dette oppklart :p

Takk på forskudd :thumbup:

Skrevet
Jeg klarer ikke å ta bildet av det med Media Player Classic heller .... Kan noen være så snill å finne et prog der jeg kan ta bildet ?

Jeg vil gjerne få dette oppklart :p

Takk på forskudd :thumbup:

Har hørt noe om at det skal gå hvis man slår av maskinvareakselerasjon, du kan jo prøve det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...