Drunk_Panda Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hei, jeg bor i østfold og lurte på om når jeg burde reise til TG? Skal reise sammen med 3 andre som jeg kjenner. Vi drar i samma bilen... Jeg har PTN kort og armbånd så jeg slipper sikkert litt kjappere inn. Hørte at det åpner klokka 09.00. Dvs at man kan begynne å sette opp pc'en inne på tg og starte å spille? Vil gjerne være på TG da det åpner... Endret 20. mars 2005 av Drunk_Panda
Musty Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 snakket nettopp med en kis på Msn her, en som har vært der et par ganger før: Muﮎty™ says: hvor lang tid tar det vanligvis før alle er inne da? Thomas says: noen timer Muﮎty™ says: så da bør jeg komme i 2-3 tiden på onsdag? Thomas says: ja.
j0k3r Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 jaja, for dem som vil være først i køen så.. men personlig så gidder ikke jeg dra i 00.00 tida for å komme tidlig inn.. drar så jeg er der rundt 9 jeg
Plomma2 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg dro klokka 6 i fjor. Bor i Moss. Så da har du en pekepinne. Jeg var blandt de aller frste inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå